معاون فنی و مهندسی امور یادمان های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی؛
تابناک: مسعود ایرانشاهی گفت: تا چند روز قبل از سفر هیات دولت به استان مرکزی پروژه سنگین موزه دفاع مقدس استان مرکزی برای تخصیص اعتبار در مصوبات سفر قرار داشت اما به یکباره شاهد حذف این پروزه از مصوبات سفر بودیم تا در زمان ولنگاری فرهنگی جامعه این پروژه فرهنگی نادیده گرفته شود.
کد خبر: ۳۱۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 27 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مسعود ایرانشاهی، معاون فنی و مهندسی امور یادمان های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور امیر سرتیپ قاسم فراوان مشاور عالی فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور و نماینده ارتش جمهوری اسلامی ایران در موزه های دفاع مقدس  برگزار شد با گلایه از حذف نام موزه دفاع مقدس استان مرکزی از مصوبات سفر هیات دولت به استا مرکزی گفت: تا چند روز قبل از سفر هیات دولت به استان مرکزی پروژه سنگین موزه دفاع مقدس استان مرکزی برای تخصیص اعتبار در مصوبات سفر قرار داشت اما به یکباره شاهد حذف این پروزه از مصوبات سفر بودیم.

وی ادامه داد: بارایزنی های صورت گرفته تا قبل از سال 95 نزدیک به 3 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل بودجه های ملی و 2 میلیارد تومان از محل بودجه استانی به این پروژه تخصیص داده شد که باعث رشد 35 درصدی ساخت این پروژه فرهنگی شد.

ایرانشاهی افزود: قبل از سفر نمایندگانی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در استان مرکزی و بازدید از موزه دفاع مقدس از تخصیص اعتبار برای این پروژه فرهنگی استان مرکزی سخن می گفتند.

وی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان ها و سفر ریاست جمهوری را در زمره مصوبات خاص و اولویت عنوان کرد و حذف نام موزه دفاع مقدس به عنوان یک پروزه فرهنگی در روزگار تهدید جنگ نرم و ولنگاری فرهنگی جامعه را باعث تاسف دانست.

ایرانشاهی برآورد هزینه برای اتمام عملیات عمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس را نزدیک 12 میلیارد تومان عنوان و خاطر نشان کرد: شورای شهر اراک در لایحه بودجه پیشنهادی سال 95 نزدیک به 3 میلیارد برای موزه دفاع مقدس مصوب کرده است که این امر می تواند به پایان این پروژه ظرف مدت سه سال کمک کند.

ایرانشاهی در پایان عنوان کرد: شهرداری در مرحله  انتخاب پیمانکار برای موزه دفاع مقدس استان مرکزی است که نهایتا تا یک ماه آینده صد در صدر پیمانکار شهرداری تعیین و کار خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار