مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون 67 درصد از کل کالاهای صادراتی که از مرزهای استان به دیگر کشورها صادر می شود دارای تاییدیه این اداره کل هستند.
کد خبر: ۳۱۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 24 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمودرضا نیازی روز دوشنبه در مراسم روز ملی استاندارد که در سرسرای اجتماعات اداره کل استاندارد کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این 67 درصد معادل چهار میلیون تن کالا می باشد که تحت نظارت اداره کل استاندارد استان صادر شده است.
وی افزود: در نیمه نخست امسال یک هزار و 120 مورد بازرسی از محموله های صادراتی، 196 محموله کنترل اسنادی، 127 نمونه کالای صادراتی مورد آزمون و 129 کالای وارداتی به لحاظ تعیین تعرفه مورد آزمون قرار گرفته اند.
نیازی همچنین از انجام 300 مورد بازرسی طی یکسال اخیر از شهربازی های استان خبر داد و گفت: تجهیزات شهربازی های اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب، پاوه و دو شهربازی کرمانشاه به دلیل ناایمن بودن پلمپ شدند.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه در ادامه به اجرای طرح طاها در راستای اجرای کنترل بازار کالاهای مشمول استاندارد اشاره کرد و با بیان اینکه بیش از 20 هزار مرکز عرضه و فروش محصولات مشمول استاندارد صورت گرفته، گفت: 6 هزار و 600 محصول بدون نشان استاندارد جمع آوری شدند.
وی در پایان از صدور بیش از یک هزار و 500 گواهینامه ایمنی آسانسور برقی نصب شده جدید در راستای حفظ جان و سلامت شهروندان نیز خبر داد.
در ادامه تفاهم نامه همکاری میان اداره کل استاندارد و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی، فنی و حرفه ای و تعزیرات حکومتی منعقد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار