رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پیگیری ساخت شهرک سلامت در استان فارس گفت: این موضوع در سفر هیئت دولت به استان فارس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و درحال حاضر نیز با انجام طراحی شهرک سلامت، می‌توان با همکاری دولت از سرمایه‌گذاران برای آغاز و بهره‌برداری این شهرک کمک گرفت.
کد خبر: ۳۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 04 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدهادی ایمانیه با اشاره به اختصاص100 میلیارد تومان اعتبار به بخش سلامت و درمان استان فارس اظهار داشت: نحوه توزیع این اعتبار در حضور وزیربهداشت بررسی شد و این اعتبار صرف تکمیل و تجهیز طرح‌هایی از جمله بیمارستان‌های استهبان، آباده، بیضا، بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین(ع) و سایر طرح‌های فعال بهداشتی و درمانی استان می‌شود که رشد فیزیکی بالای 70 درصد دارند.

ایمانیه با اشاره به پیگیری ساخت شهرک سلامت در استان فارس گفت: این موضوع در سفر هیئت دولت به استان فارس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و درحال حاضر نیز با انجام طراحی شهرک سلامت، می‌توان با همکاری دولت از سرمایه‌گذاران برای آغاز و بهره‌برداری این شهرک کمک گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین به اجرای طرح تحول سلامت در استان فارس و دستاوردهای آن اشاره و تصریح کرد: استان فارس در پی اجرای این طرح رتبه نخست در ترویج زایمان طبیعی در کشور را کسب کرد.

وی افزایش حضور پزشکان مقیم متخصص و فلوشیپ و فوق تخصص در بیمارستان‌ها و کمک به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج را دیگر دستاوردهای اجرای طرح تحول نظام سلامت برای استان فارسی‌ها عنوان کرد.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس کاهش پرداختی مردم را از دیگر دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت برشمرد و افزود: در راستای اجرای این طرح 500 پرستار جذب شده و زیباسازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در استان فارس نیز انجام شد.

ایمانیه همچنین با اشاره به فعال شدن اورژانس هوایی استان فارس در اجرای طرح تحول سلامت خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون به یک‌هزار و 200بیماردر اورژانس هوایی استان فارس، به عنوان دومین اورژانس هوایی کشور پس از تهران خدمات مختلف درمانی ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار