کد خبر: ۳۰۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 08 October 2016


مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاگردان کی‌روش با شیوه‌ای که در پیش گرفته‌اند به جام جهانی صعود می‌کنند.

مهدی‌ هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان از سه دیدار نخست خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشته و تاکنون دو پیروزی و در مجموع هفت امتیاز کسب کرده است.

وی افزود: نکته مهم این است که چهار امتیاز از هفت امتیاز موجود را ما در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده‌ایم و اگر بتوانیم در روز سه‌شنبه کره جنوبی را در تهران شکست دهیم، در حقیقت بلیت روسیه را برای خود رزرو کرده‌ایم.

مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تشریح دیدگاه خود تصریح کرد: با پیروزی برابر کره جنوبی، تیم ملی کشورمان 10 امتیازی شده و این در حالی است که ما دو دیدار برابر سوریه و دو دیدار خانگی مقابل چین و ازبکستان خواهیم داشت که تصور نمی‌کنم شاگردان کی‌روش از سه امتیاز این بازی‌ها به راحتی بگذرند.

هاشمی‌نسب گفت: با کسب این امتیازات، تیم ما 22 امتیازی شده و می‌توانیم با انجام بازی‌های هوشمندانه برابر قطر و کره‌جنوبی در خانه حریفان خیلی راحت به جام جهانی صعود کنیم.

وی بیان داشت: برای رسیدن به این هدف باید در برابر کره‌جنوبی با تمام توان به میدان رفته و به غیر از پیروزی به هیچ چیز دیگری فکر نکنیم.

این پیشکوست فوتبال افزود: کره جنوبی در سه بازی اخیر خود نتایج عجیبی کسب کرده است، چرا که این تیم دو بازی خانگی برابر چین و قطر با نتیجه سه بر دو پیروزی رسیده و تنها بازی خارج از خانه خود برابر سوریه را هم با نتیجه ضعیف مساوی بدون گل پشت‌سر گذاشته است.

هاشمی‌نسب اظهار داشت: آنالیزورهای تیم ملی باید طی روزهای آینده بازی این تیم را به‌درستی تحلیل کنند و ببیند چرا این تیم در سه بازی شش گل زده و از سوی دیگر چهار گل و آن‌هم در خانه خورده است و این موارد نشان می‌دهد آنها خط حمله زهرداری داشته و در دفاع به‌شدت ضعیف عمل می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: ما سابقه پیروزی بر کره جنوبی در تهران و سئول را داریم و پیروزی بر این تیم در شرایط موجود دور از دسترس نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار