معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گلستان:
سرهنگ عسگر ساوري، گفت: يكي از راههاي توسعه ايجاد امنيت است و پليس اداره كل راه آن شمال شرق ۲ با نوپا بودن خود توانسته است اقدامات مناسبي در حوزه هاي پيشگيري و آموزشي همچون جذب نيروهاي مردمي و همياران پليس فعاليت هاي خوبي ارائه نمايد.
کد خبر: ۳۰۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 04 October 2016
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گلستان در مراسم صبحگاه مشترك پليس راه آهن شمال شرق ۲ سخناني پيرامون شبكه ريلي و برقراري امنيت شبكه ريلي سراسر ايران و استان بيان نمود و گفت: تامين امنيت براي همه جوامع يكي از مهم ترين كارهايست كه انجام مي پذيردو ما نيز بايد امنيت رادر همه حوزه ايجاد و حفظ نمائيم و طبق شعار همه با هم براي امنيت و آرامش تلاش نمائيم.

سرهنگ عسگر ساوري، ادامه داد: يكي از راههاي توسعه ايجاد امنيت است و پليس اداره كل راه آن شمال شرق ۲ با نوپا بودن خود توانسته است اقدامات مناسبي در حوزه هاي پيشگيري و آموزشي همچون جذب نيروهاي مردمي و همياران پليس فعاليت هاي خوبي ارائه نمايد كه اين فعاليت ها مرهون تلاش و همت كاركنان و رئيس پليس در كنار همكاري و همياري مدير كل و مجموعه اين اداره كل بدست آمده است.

وي در مورد برخي رفتار هاي نامناسب و ناهنجاريهايي همچون سنگ پراني نيز سخناني بيان داشت و اظهار داشت:  رفتار هاي نامناسب و ناهنجاريهايي همچون سنگ پراني رفتار هايي بد و بدور از ادب و تربيت اسلامي، ايراني است كه همه ما بايد تلاش نمائيم اين مقوله را كاهش و ريشه كن كنيم.

در اين مراسم سرگرد علي رضي، رئيس پليس راه آهن شمالشرق ۲ نيز به مهم ترين اقداماتي كه در اين حوزه ريلي محقق گرديده اشاره وسخناني بيان كرد و افزود: مجموعه پليس اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ با تمهيدات و تلاشهايي كه در طول سال انجام داده است توانسته در موضوعات مختلفي از جمله ناهنجاريهايي همچون سنگ پراني با آموزش هايي كه در مدارس و مساجد روستاو شهرهاي حاشيه ريلي داده شد شاهد اين مقوله كاهش دهيم و با برنامه ريزي هاي انجام شده تلاش مي كنيم اين مقوله را بيش از پيش كاهش دهيم.

وي ادامه داد: پليس به عنوان مامور قانون و برقراري نظم و امنيت با حضور خود مي تواند آرامش را براي جامعه ودر حوزه ريلي و اداره كل راه آهن براي مسافرين به دست بياورد.

در پايان اين مراسم به برگزيدگان مجموعه پليس اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ و بسيجي نمونه اين اداره كل لوح هاي تقدير اهدا گرديد.

مهندس قربانی نیز در مورد هفته نیروی انتظامی و فعالیتهای آنان گفت: هفته نیروی انتظامی یاد آور دلاوری ها، ایثار و فداکاری و تلاش و همت مجموعه کارکنان شجاعی است که با تمام وجود در راستای حفظ امنیت ایران اسلامی شبانه روز در تلاش هستند و ما باید قدر دان ایثارو فداکاریهای آنان باشیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار