کد خبر: ۳۰۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 02 October 2016


معاون سیاسی استاندار البرز گفت: طرح امیدهای اجتماعی در استان بوشهر انجام شد و تلاش داریم نمونه آن را در استان البرز برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فتح‌الله حقیقی صبح امروز در نشست اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان البرز که با حضور مشاور وزیر کشور و معاون امور اجتماعی و فرهنگی این وزارتخانه و با محوریت آموزش و توانمندسازی اعضای سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد، اظهار داشت: ثبت سمن‌ها در استان البرز قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه سمن‌ها در تصمیم‌سازی باید کمک فکری به مدیدان در تصمیمات داشته باشند و خود باید واجد این شرایط باشند، افزود: برقراری ارتباط بین سمن‌ها و مدیران و ثبت سمن‌ها با کمترین دغدغه در دستور کار است.

معاون سیاسی استاندار البرز با تاکید براینکه تنوع سمن‌ها از موضوعات مهمی است که باید آن را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: تشویق افرادی که تمایل به ثبت سمن دارند در شاخه‌های مختلف به انجام برسد.

وی ادامه داد: طرح امیدهای اجتماعی در استان بوشهر انجام شد و تلاش داریم نمونه آن را در استان البرز برگزار کنیم.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز پیش از ظهر امروز از مراحل اتمام فاز دوم ساختمان یادمان شهدای گمنام پیام نور مرکز کرج بازدید داشت.

حقیقی در بازدید از ساختمان در حال تکمیل پروژه یادمان (شهدای گمنام) پیام نور مرکز کرج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور در جمع دانشجویان و اساتید فرصت مغتنمی است. براساس محکمات قرآن کریم تنها چیزی که با گذشت زمان جاویدمی‌ماند، حق است و خون شهید حقی جاودانه است.

معاون سیاسی استاندار البرز تصریح کرد: تاریخ سی و هشت ساله جمهوری اسلامی مبین گذر از گردنه‌ای پر پیچ و خم است و همه دنیا نظاره‌گر بود هرچه از انقلاب اسلامی می‌گذرد، نظام ما توانسته از این گردنه‌ها عبور کند.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که دنیا با ایادی خود به جمع‌بندی رسیده در جنگ رو در رو نمی‌توان با جمهوری اسلامی نبرد کرد به همین دلیل با ترفندها ما را تهدید اقتصادی می‌کنند.

حقیقی تصریح کرد: هیچگاه دنیای دیپلماسی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را حذف کند و امروز به این نتیجه رسیده از در تکریم و نه تهدید با جمهوری اسلامی برخورد کند و البته باید مراقب دشمن باشیم.

معاون استاندار تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های آنان نیازی به ما ندارند و این توفیقی است که در خدمت پاسداشت آنان باشیم و بدانیم شهید و شهادت نباید محو شود چون به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی مقتدرانه حضور دارد.

وی ضمن گرامیداشت هفته ناجا گفت: به سهم خود بازگشایی دانشگاه‌ها را تبریک می‌گویم.

حقیقی با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه دانشجویان و اساتید گفت: این قشر برکت نظام جمهوری اسلامی هستند و تصمیمات خوبی در کمیسیون دانشجویی برای دانشجویان خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار