کد خبر: ۳۰۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 28 September 2016


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در سال جاری 100 هزار ایثارگر زمین و وام مسکن دریافت می‌کنند، ‌گفت: با تمهیدات اندیشیده‌شده تا سال 98 دغدغه ایثارگران در خصوص مسکن رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی شهیدی ظهر امروز در همایش سراسری تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این وام و زمین به ایثارگرانی تعلق می‌گیرد که تاکنون از بنیاد زمین و مسکن دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایثارگران تأمین مسکن است، بنابراین با توجه به اهمیت موضوع و بر اساس قانون 6 ساله با تمهیدات اندیشیده شده تا سال 98 این دغدغه ایثارگران نیز رفع می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هم‌اکنون در زمینه توسعه خدمات به ایثارگران در دست بررسی است، بازنگری در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران محسوب می‌شود که با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این بازنگری هم‌اکنون مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گفته شهیدی از دیگر اقدامات بنیاد شهید ایجاد تشکل‌هایی در بخش شاهد و ایثارگری است که تاکنون تشکل‌های فراوانی در این حوزه به ثبت رسیده است.

وی توسعه خدمات‌رسانی به ایثارگران را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر امروز کشور در مرحله‌ای از رشد و پیشرفت رسیده است مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است، بنابراین امروز ما نیز باید با حمایت از ایثارگری‌های آنها در حفظ آرمان‌هایشان کوشا باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار