کد خبر: ۳۰۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 25 September 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: امروز دنیا بجای تهدید از در تکریم با ما رفتار می کند که این اقتدار ایران اسلامی است که در تغییر نگاه قدرت های بزرگ جهانی مشهود است.

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: اگر امروز دنیا به جای تهدید از در تکریم بامارفتار می کند و ایران در معادلات منطقه حرف اول را می زند، مرهون استقامت ملت و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری بوده است و شاهد ان هستیم حقوق ایران به رسمیت شناخته می شود.

وی ادامه داد: باید ارزش های دفاع مقدس را که ارزش های عظیمی است نشر و گسترش بدهیم چرا که این ارزش ها همان ارزش های نظام و انقلاب است.

حقیقی گفت: بنابراین از تمام آحاد مردم، بسیجیان، پاسداران ، رزمندگان، ایثارگران، پیشکسوتان و مسئولین می خواهیم تا نسبت به این هفته بسیار مقدس تلاش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر آنچه امروز داریم از اقتدار و صلابت مرهون جانفشانی های هشت ساله شهدا و ایثارگران است تا جمهوری اسلامی در منطقه قدرت نخست را داشته باشد.

حقیقی با بیان اینکه مساله امنیت اصلی فراگیر و جهانشمول در کشور است افزود: باید قدر شناس کسانی باشیم که این امنیت را برای ما به وجود آوردند و باید برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم گوشه ای از این رشادتها و دلاورمردیها را به نسل حاضر و نسل آینده معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ملت هر آنچه داشته و نداشتند تقدیم انقلاب اسلامی کردند یاد آورشد: مردم عزت، اقتدار و اعتماد به نفس خود را در دفاعی 8ساله به نمایش گذاشتند و به دنیا اثبات کردندکه با دستان خالی هم میتوان از ارزشها و اعتقادات قلبی خود دفاع کرد.

حقیقی با اشاره به اینکه تجلی همدلی و وحدت را در ایام دفاع مقدس بین رزمندگان اسلامی شاهد بودیم، گفت: تمامی مولفه های اتحاد را در روحیه خودباوری، ایثار، مشارکت اجتماعی و استقامت مردم می توان شاهد و نظاره گر بود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، شهادت و ایثارگری و ارزش های آن و انتقال ان به نسل جدید هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار