کد خبر: ۲۹۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 20 September 2016


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: در این راستا بسط و گسترش فعالیت‌های ورزشی در بین خانواده‌ها امری مهم تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای مقابله با پدیده شوم نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین قشرهای مختلف مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان است.

وی ادامه داد: ورزش مقوله‌ای بسیار مهم برای پیشگیری از اعتیاد است که باید با اقدامات کارشناسی شده و دقیق این پدیده را در جامعه کاهش دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را اعتیاد دانست و افزود: این معضل امروز به عنوان دغدغه‌ای بزرگ برای خانواده‌ها و مسؤولان تبدیل شده است و نیاز است تا به این آسیب پرداخته شود آگاهی لازم نیز در این زمینه به نوجوانان و جوانان ارائه گردد.

این مسؤول در بخشی دیگر از سخنان خود آمار سایت‌های مجازی، افزایش ضریب استفاده از اینترنت در دنیا و هجمه گسترده کاربران عضو شبکه‌های اجتماعی را نیز از دیگر پدیده‌ها و معضلات اجتماعی دانست و گفت: آگاهی دادن به افراد نیز در این زمینه باید در اولویت قرار گیرد.

حقیقی در پایان به بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی اشاره کرد و بیان داشت: طرح‌های پاکسازی در اطراف این اماکن انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار