مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان:
سردار قربان نژاد در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد : بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در این هفته با ۳ رویکرد گفتمانی , تبلیغی و اطلاع رسانی و تجلیل و تکریم برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 19 September 2016

تابناک آذربایجان غربی:‌ سردار سعید قربان نژاد مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نشست خبری با خبرنگاران که به منظور تشریح برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد , با انتقاد از نبود اطلاع رسانی اساسی در حوزه دفاع مقدس استان تاکید کرد : دفاع مقدس یک مولفه تمام نشدنی است و همه وظیفه دارند در راستای پردازش به این مهم کار بکنند.

وی تاکید کرد : بدون شک نقش رسانه ها در پیدایی و حفظ دفاع مقدس بیشتر از سایر حوزه هاست و از همین تریبون درخواست دارم به این اداره کمک کنید تا بتوانیم به رسالت اصولی خود عمل کنیم.

  البته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ضمن انتقاد از عملکرد و کم کاری برخی از رسانه خواستار پوشش بیشتر مطالب حوزه دفاع مقدس در رسانه های گروهی و فعال تر شدن خبرنگاران و فعالان این عرصه شد.

سردار قربان نژاد در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد : بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در این هفته با ۳ رویکرد گفتمانی , تبلیغی و اطلاع رسانی و تجلیل و تکریم برگزار می شود.

وی افزود : راهبردهای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مشتمل بر نقش راهبری ولایت فقیه , تبیین قدرت دفاعی و بسیج مردمی , بصیرت و مقاومت , تبیین اقتصاد مقاومتی پیاده شده است.

سردار قربان نژاد اذعان کرد : گرامی اشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه لغایت ۶ مهرماه برنامه های مختلفی در سراسر استان اجرا می شود که شاخص تربن ان برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح و نمایشگاه هفته , غبارروبی مزار شهدا و حضور در نماز جمعه می باشد.

او ادامه داد : رونمایی از ۲۱ جلد کتاب که توسط نویسندگان استانی به رشته تحریر در امده از دیگر برنامه های هفته است.

مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اذعان کرد : به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کتابخانه تخصصی مشتمل بر ۱۱۰۰۰ عنوان کتاب و بالغ بر ۴هزار جلد در این اداره افتتاح می شود.

سردار قربان نژاد از تجلیل و تکریم از پیشسکوتان عرصه جهاد و شهادت خبر داد و گفت : نشست های تحقیقی و خبری در خصوص دفاع مقدس با حضور این افراد انجام می گیرد.

وی از برگزاری جلسات بصیرتی و یادواره زنان شهید خبر داد و گفت : استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله برنامه راهبردی در اجرای گرامیداشت هفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار