مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: همزمان با چهارمین روز از دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانشکده پرستاری شازند با حضور سرپرست استانداری مرکزی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶ 05 February 2015

مصطفی عرب با اشاره به برنامه‌های چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر استانداری مرکزی اظهار داشت: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب‌اسلامی سرپرست استانداری مرکزی به شهرستان شازند سفر می‌کند تا پروژه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام را افتتاح کند.

وی افزود: سرپرست استانداری مرکزی ساعت 8 صبح وارد این شهرستان شده و با حضور در گلزار شهداء این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ این شهداء به دیدار خانواده شهید والا مقام محسن عبدی می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: سرپرست استانداری مرکزی با حضور در این شهرستان دانشکده پرستاری شازند را افتتاح کرده و نیز پروژه پرورش مرغ گوشتی روستای سورانه را نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

عرب با اشاره به حضور سرپرست استانداری مرکزی در همایش زنان ایثارگر گفت: سرپرست استانداری مرکزی در همایش تجلیل از زنان ایثارگر، همسران و مادران شهدای انقلاب‌اسلامی و دوران دفاع مقدس در سالن شهدای آموزش‌و پرورش شازند حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: پس از اقامه نماز در شهر مهاجران، جایگاه دو منظوره بنزین و گازوئیل این شهر کلنک‌زنی می‌شود تا زمینه رفاه را برای ساکنان این شهرستان ایجاد شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: در پایان برنامه‌ها فاز دوم پارک جامع و سیستم فاضلاب کل شهرک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار