کد خبر: ۲۹۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 10 September 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت:‌ یکی از اصلی‌ترین حامیان سیاست‌های زورگویانه و توطئه‌های غرب در جهان اسلام، شجره ملعونه و خبیثه آل سعود است.

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی یکی از اصلی‌ترین دست‌نشانده‌های غرب در منطقه خاورمیانه، رویکرد غربی‌ها با اسلام تفاوت‌های زیادی پیدا کرد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی به این درک رسید که تنها مانع اصلی در برابر زورگویی‌ها، زیاده‌خواهی‌ها و جنایات آنها، دین مبین اسلام و فرهنگ غنی تشیع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: به همین دلیل توطئه‌های بسیاری برای ضربه زدن به مسلمانان و جهان اسلام در دستور کار غربی‌ها قرار گرفت که یکی از اصلی‌ترین آنها به خدمت گرفتن حکام کشورهای اسلامی بود.

مسعودی بیان داشت: آنها تا حد زیادی در تحقق این توطئه موفق بودند و توانستند برخی از حکام سرسپرده و ظالم منطقه که به اصطلاح نام حکومت اسلامی را بر خود نهاده‌اند را با سیاست‌های غرب علیه جهان اسلام همراه کنند.

وی گفت: یکی از اصلی‌ترین حامیان سیاست‌های زورگویانه و توطئه‌های غرب در جهان اسلام، شجره ملعونه و خبیثه آل سعود است که تمام برنامه‌ها و کارهای این شجره خبیث علیه جهان اسلام و مسلمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه حامی اصلی گروهک‌های تروریستی از جمله طالبان و داعش، آل سعود خبیث است، گفت: جهان اسلام و امت‌های اسلامی باید در برابر توطئه‌های این رژیم فاسد و غاصب حرمین شریف ایستادگی کرده و اجازه ندهند که عده‌ای با ثروت و نفت مسلمانان، علیه آنها توطئه و دسیسه کنند.

مسعودی با اشاره به بی‌کفایتی آل سعود در فاجعه منا و همچنین جنایات این رژیم علیه مسلمانان به ویژه سوریه و یمن و عراق گفت: هر توطئه‌ای که علیه مسلمانان تدارک دیده می‌شود، پشت آن دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست آل سعود خودنمایی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار