در مسابقات فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور
در مسابقات فوتسال دانشجویی پسر دانشگاه آزاد اسلامی کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به دور یک چهارم نهایی صعود کرد و به جمع هشت تیم برتر پیوست
کد خبر: ۲۹۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 04 September 2016


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور تیم فوتسال خراسان جنوبی در نخستین مرحله رقابت‌ها خوش درخشید.

تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به همراه نمایندگان دانشگاه‌ ایلام، علوم و تحقیقات تهران و کردستان در گروه دوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است.

نماینده استان در مرحله نخست مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مقابل تیم دانشگاه علوم و تحقیقات تهران به میدان رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتسال خراسان جنوبی در دومین بازی خود به مصاف نماینده دانشگاه آزاد اسلامی ایلام رفت که با نتیجه دو بر یک از سد حریف گذشت.

همچنین نماینده استان در سومین بازی خود در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی کردستان ظاهر شد که با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد.

تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با دو پیروزی و کسب 6 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم رقابت‌ها بعد از کردستان به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

سمنان، بوشهر، تهران، فارس، کردستان، خراسان جنوبی، گلستان و نجف‌آباد اصفهان تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال دسته سه دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور هستند.

گفتنی است: این دوره از مسابقات از 11 تا 17 شهریورماه جاری در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور 15 دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

در مرحله نخست این رقابت‌ها تیم‌های فوتسال دانشگاه‌های اصفهان، گلستان، لرستان، همدان، نجف‌آباد، ایلام، علوم و تحقیقات تهران، خراسان جنوبی، کردستان، خراسان شمالی، تهران، فارس، کرمانشاه، سمنان، بوشهر و یزد حضور داشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار