سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کرمانشاه
مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سی و نهمین مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه به فرآیند تدارک تجهیزات و تبلیغات محیطی این مرحله از مسابقات قرآنی در کرمانشاه اشاره کرد.
کد خبر: ۲۸۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 03 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس،مجتبی کوهگرداظهار داشت:قرآن‌کریم نسخه شفابخش انسانیت و نور هدایت در ظلمتکده جهان هستی است که هرمقدار با این کتاب نورانی و آسمانی آشنا باشیم جامعه را به ساحلی نجات بخش می‌رسانیم.
مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه افزود: در فضای آلوده مادیات شایسته است با شنا در دریای معنوی قرآن‌کریم از پلیدی‌های دنیا پاک و مبرا شویم و با نگاه به کلام‌الهی و آیات هدایت‌گر پروردگار بخشنده و متعال هر نوع غباری را از دل‌ها بزداییم.
وی از تدارک برخی تجهیزات و تبلیغات محیطی در راستای بهتر برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه خبر داد و افزود: تهیه تیزر تبلیغی متناسب با شأن استان برای اطلاع‌رسانی به عموم علاقمندان و متسابقان قرآنی و پخش آن از شبکه سیما مرکز استان کرمانشاه انجام گرفته است.
به گفته این مسؤول، برپایی نمایشگاه نسیم وحی، تهیه نشریه نسیم وحی از جمله فعالیت‌های کمیته تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم در کرمانشاه است.
مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه گفت: تعامل با صدا و سیمای استان برای پخش زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه و نیز حضور مرکز واحد رادیو برای تهیه مصاحبه زنده تلفنی از متسابقان و چهره‌های قرآنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم و... از جمله برنامه و خدمات این دستگاه اجرایی است.
کوهگرد ادامه داد: انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر و نصب تعدادی بنر از مسابقات استانی قرآن‌‌کریم به صورت عرش پل و در میدان‌های اصلی و پرتردد شهر کرمانشاه برای برپایی بهتر مسابقات قرآنی کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآور شد: ارسال پیامک به متسابقان قرآنی راه یافته به مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کرمانشاه از چهار روز قبل از برگزاری مسابقات و اطلاع‌رسانی به 208 نفر از متسابقان و اعلام رشته‌هایی حائز رتبه با برنامه‌ زمان‌بندی رقابت‌ها، از جمله فرآینده‌های خدماتی کمیته تبلیغات محیطی است.
مسؤول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه به برگزاری نشست خبری قبل از شروع مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه اشاره و بیان کرد‌: طی 2 سال اخیر تجربه خوبی در برگزاری مسابقات استانی قرآن‌کریم کسب کرده‌ایم و در سال گذشته نیز با حضور چهره‌های برتر قرآنی و داوران بین‌المللی از کشور به میزبانی کرمانشاه توانستیم مسابقاتی شایسته و در شأن استان برگزار کنیم.
وی تاکید کرد: متسابقان قرآنی در سی و نهمین مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه پس از اجرای تلاوت و قرائت در همان روز مسابقه سی‌دی و کارنامه مسابقات خود را دریافت کردند تا از نقاط ضعف و قوت خود برای ارتقا فعالیت در مراحل بعدی آگاهی پیدا کنند.
مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه اظهار داشت: در این مرحله از مسابقات پخش تیزر و زیرنویس تبلیغاتی این مرحله از مسابقات استانی قرآن‌کریم به همراه آماده‌سازی فضای دکور قرآنی توسط عوامل اجرایی تبلیغات محیطی در محل مجتمع فرهنگی رفاهی بعثت کرمانشاه انجام شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار