نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام توانسته است حقانیت ملت شریف ایران را به اثبات برساند و اگر چالشی بر سر اجرای آن است، محصول بدعهدی های طرف مقابل است.
کد خبر: ۲۸۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 31 August 2016
علی قربانی در نطق میان دستور جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، افزود: مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 پیروزی بزرگی بود و برجام نشان داد که می توان بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل، به توافقی ارزشمند دست یافت.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: علی رغم بدعهدی های آمریکا در عرصه بین المللی و پیرامون برجام، نخبگان و صاحب نظران دلسوز جامعه دستاوردهای دولت را کم نظیر دانسته و صبوری دولت را در مناسبات داخلی و خارجی تحسین می نمایند.
وی گفت: آنچه در درون کشور باعث آزردگی خاطر شده است، اظهار نظرهای جانبدارانه و غیرتخصصی در حیطه های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی است.
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه چندین پرسش آزاردهنده ذهنم را مشغول داشته است، افزود: چه کسی و چه نهادی مسئول رسیدگی به اظهارنظرهای غیرعالمانه جامعه ما است و تا کی اعتقادات و باورهای برخی افراد خاص به خورد مردم داده شود؟
وی ادامه داد: دولت بدون هیچ استدلال منطقی توسط برخی تریبون داران مقدم سیاست های کنگره آمریکا خوانده می شود.
قربانی گفت: موسیقی که بخش عظیمی از فرهنگ عالم را تشکیل می دهد، برخی رواجش را در کشور تاریخی ایران عین فساد می دانند حال آنکه بسیاری از باورهای معرفتی و اخلاقی ما با موسیقی قوام و دوام لازم را یافته است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به کاهش تورم کشور در دولت یازدهم از 42 درصد به کمتر از 10 درصد گفت: در حالی که منابع بانکی کشور در گرو بدهی های گذشته مانده است، برای اتمام پروژه های نیمه تمام، دولت نیاز به 600 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.
قربانی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری اقتصاد ریاضتی نبوده، گفت: اقتصاد مقاومتی استراتژی خاص و تنها نسخه درمان مالی کشورهای در حال گذار به توسعه است.
وی تأکید کرد: مجلس و دولت باید به وحدت ملی کمک کنند و جامعه را به سمت و سوی آرامش و کار و تلاش سوق دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار