کد خبر: ۲۸۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 30 August 2016





1-دولت عربستان هیچوقت؛ دلسوز مسلمانان ایران به ویژه اهل تسنن نیست.
حکومت عربستان؛درظاهرخودرااسلامی وخادم الحرمین می نامد؛ ولی درحقیقت ماموریت دارد. تا اسلام ناب محمدی را از بین ببرد. ودر راه این ماموریت خون هزاران مسلمان راحتی برادران اهل تسنن؛ را بر روی زمین می ریزد.
آنها با ارتباط دوستانه باکفار وحمایت ازتروریستها و تقویت وهابیت واختلاف افکنی؛ بین ملتهای مسلمان وحمله به یمن و دهها توطئه دیگرعلیه مسلمانان درهمه کشورهای اسلامی، نشان می دهند. که مسلمان نیستند. و قرآن راقبول ندارند. و فقط ازدستورات استکبارجهانی؛ اطاعت می نمایند.
آنها آدمکش ها رابرای کشتن مسلمانان؛ تربیت می کنند وکاری ندارند. که افراد کشته شده، چه مذهبی دارند. سنی هستند. یا شیعه،یا ایزدی و اهل حق و غیره.آنها ماموریت دارند؛ آشوب واختلاف دربین ملتهای مسلمان ایجاد کنند. تا مبادا املتهای مسلمان ید واحده شوند .
آنها از اتحاد مسلمانان، می ترسند.
لذاعربستان، رامامور ایجاداختلاف بین مسلمین، نموده اند. و عربستان هم با اطاعت کورکورانه، به مسلمانان خیانت می کند. و از دشمنان اسلام حمایت، می نماید.
ملت ایران؛ هرگزدشمنی حکام عربستان، راباخود فراموش نمی کند. شهادت حجاج در سال 66 رافراموش نمی کند. شهادت حجاج، در 94 درحادثه منا را که احتمال عمدی بودن، آن زیاد است،فراموش نمی کند.
ملت ایران، جنایتهای حکام عربستان؛ را در به شهادت رساندن مجتهد شیعه شیخ نمر فراموش نمی نماید. حمایتهای حکام عربستان؛ ازصدام رافراموش نمی کند.و ملت ایران؛ میداند.که حکام عربستان،به هیچ وجه دلسوزملت ایران، نیستند. بلکه به خون ملت ایران، تشنه اند. زیرا مردم ایران آزاده اند. پیرو ولایتند. دوستدار اهل بیتند. متحد و منسجم هستند . 
2-گره خوردن منافع همه اقشار؛ درمنافع ملی کشور،همه اقوام و نژادهادرایران اسلامی، زمانی می توانند. به منافع خود برسند. که منافع ملی کشورمان؛ تامین شده باشد. امنیت حاکم باشد. کشور ایران اسلامی، آنقدرقدرت دارد. که می تواند مقابل همه تجاوزات توطئه ها بایستد. بشرط اینکه هرایرانی چه سنی وچه شیعه. چه کرد وچه فارس و بلوچ و غیره، بدانند. عزت آنان؛ عزت ایران اسلامی، است. و عزت ایران، عزت آنان است. امنیت کشور، باعث امنیت آنان می شود. پیشرفت ایران باعث پیشرفت آنان می گردد. آبادانی ایران؛ سربلند باعث ابادانی شهرها ومناطق آنان می گردد.پس  باید همه ید واحده، باشیم. و اجازه نفوذ دشمنان، ندهیم.
امروز یکی ازدشمنان ایران عزیز،حکام عربستان؛ هستند. که،با اعزام تروریست؛ می خواهند امنیت کشورما را موردحمله قرار دهند. زیرا آنها از قدرتمند شدن ملت ایران؛ وحشت دارند.
آنها نظام اسلامی؛ راخاری درچشم، خودمی دانند. زیرا آنهاسرسپرده ،استکبار هستند. درحالی که ایران اسلامی، هرگز با استکبار آشتی نخواهد کرد. ایران اسلامی؛ حامی مظلومین، درسراسرکره زمین است. از ملت مظلوم فلسطین، گرفته تا مردم مظلوم سوریه، عراق و یمن وغیره اماعربستان؛ دشمن ملت سوریه است. دشمن ملت یمن است. دشمن مردم عراق است. و دوست اسرائیل است. دوست امریکا و غرب است .
مقام معظم رهبری فرمودند: دشمنان؛ به بهانه هايى همچون قوميت مذهب وگرايشهاى صنفى درصدد هستند. وحدت كلمه ملت ايران را از بين
ببرند.و درجهان اسلام  نيز اختلافات مذهبى را دامن بزنند. و با به راه انداختن جنگ شيعه و سنى؛ ميان ملت ايران و جوامع اسلامى، فاصله ايجاد كنند.
« امام راحل فرمودند: » ((سنى وشيعه مطرح نيست. در اسلام كرد و فار س مطرح نيست. در اسلام همه برادر باهم هستيم.))
ما الان همگی با هم موظفيم؛ كه دست در دست هم بدهيم، برادرباشيم. باهم و با هم بسازيم. ايران را.
«جمله آقاى شيخ محمدخالدى، از علماى سرشناس جنوب كشور كه در امارات بسر می برد گفت:»
آنچه به نفع؛ جامعه ايران است. اعم ازسنى ، شيعه؛ است. فقط اتحاد و يكپارچگى است. اين اتحاد و همدلى چشم دشمنان را كور می كند. به همه سفارش می كنم از تفرقه پرهيز كنند.
« 3- ایران اسلامی همواره بدنبال وحدت و انسجام ملتهای مسلمان بوده؛
برخلاف عربستان؛ که بدنبال اختلاف؛ بوده است. ایران اسلامی همیشه ندای اتحاد و وحدت بین مسلمین را ندا داده است.
ایران اسلامی؛ خواستار وحدت بین ملت های مسلمان بوده تا بتوانند ید واحده بشوند و توطئه های استکبار علیه ملتهای مسلمان، را خنثی سازند .
آرزوی حضرت امام وحدت بین مسلمین بوده. وحضرت امام وحدت را، رمزپیروزی مسلمین، می دانستند. مقام معظم رهبری؛ هم همچون امام راحل بارها و بارها به دولتهای اسلامی؛ توصیه کردند. که به وحدت تمسک نمایید. و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا اما عربستان، ازجمله مخالفین وحدت بوده است. و همیشه عامل اختلاف بین ملتهای مسلمان بوده،است. درحالیکه وحدت آنقدربرای مسلمانان؛ واجب ولازم است. که خود اندیشمندان مسلمان، در همه کشورهای اسلامی، به مساله وحدت تاکید کرده اند.
شيخ محمودعكام؛ انديشمند اهل سنت؛ سوريه گفت: به جای پرداختن به مسایلی همچون شيعه وسنى يا هر مذهب‏ اسلامى ديگر ،بايد دغدغه گسترش نفوذ صهيونيسم امريكا و تجاوزگرى گستاخانه آنها به كشورهاى اسلامى را داشته ‏باشيم. 
سخن گفتن؛ در زمينه شيعه وسنى، سبب تفرقه و تشتت مسلمانان شده خدمتى مجانى به منافع استعمارگران طغيان‏گرى است. كه می كوشند.بین مسلمانان فتنه ایجادكنند. بايدتمامى مذاهب اسلامى رابه وحدت وايستادگى دربرابر نفوذصهيونيسم، وامريكا فراخواند. كه تمامى مسلمانان را بدون در نظرگرفتن مذهبشان هدف قرارداده است.
مامی خواهيم درموردخطرى؛ جدى و واقعى هشدار دهيم. استعمارگران پيوسته ميان مسلمانان تفرقه افكنى‏ می كنند.
مجله اخبار شيعيان،ش13،آذر85)»
شيخ طنطاوى مفتى؛ الازهرمصرگفت: اتحادبين شيعه و سنى را تاييد و ترويج می دهم. و فتوا می دهم. كه شيعه و سنى‏ هر دو مسلمانند.
و هيچ تفاوتى با هم ندارند. ومی توانند با هم،ازدواج كنند. اختلافات فرعى است. همانگونه كه؛حنفى و مالكى نيزدر فروعات اختلاف نظر دارند.
 «((شمارى از سران سابق جهادى افغانستان با حضور درمراسم عزادارى اباعبداللَّه الحسين ع درمسجدعيدگاه كابل ازپيروان مذاهب شيعه وسنى خواستند تا اختلافات مذهبى؛ راكنار گذاشته و براى تحكيم وحدت ملى، تلاش كنند.
(6) اخبار شیعیان ش13 آذر 85»
برخى؛ از روحانيون و علماى مصرخواستار اتحاد سنىها و شيعيان و دور با اختلافات طايفه ‏اى اختلاف های با فتنه انگيزى  دشمنان اسلام و مسلمانان، شدند.
شيخ محمد الراوى، عضو مجمع پژوهش‏هاى‏ اسلامى،گفت: اختلافات موجب غرق شدن كشتى اى خواهد شد. كه همه ما سرنشينان آن؛ هستيم.
و همگى نابود خواهيم شد. در اينصورت،نه سنیها و نه شيعيان نجات نخواهند يافت.
دكتر عبدالفتاح الشيخ  گفت: به سنى ها و شيعيان توصيه می كنم. همه آنچه راكه درگذشته وحال ميان آنها رخ داده‏ است. به فراموشى بسپارند. و با هم متحدشوند. و در مقابله با دشمن شماره يك خود صفى؛ واحد تشكيل دهند.
جمال احمدقاشقچى؛ در روزنامه الوطن؛ چاپ عربستان نوشت: شيعه وسنى برادر يكديگر هستند. و مابه دلسوزی غرب به ويژه امريكا هم؛نيازندارند.
او خطاب به غرب نوشت: زبان حال ما اين است.كه ما را رها كنيد. ما برادر هستيم و با وجود تفاوت؛ درمذهب یكديگر را بيشتر از شما مي شناسيم.
« 4- درجنگ؛ ایران و عراق، عربستان؛ حامی عراق؛ بود. و در کشتار شهدای اهل تسنن؛ دست داشته است. صدام؛ بدستور اربابانش؛درسال 59؛ به ایران اسلامی؛ حمله کرد. و بمدت؛ هشت سال جنگی؛ که فقط به نفع امریکا و غرب بود. به راه انداخت. و کشور عراق و ایران را خراب نمود. و بیش از یک میلیون نفر سرباز مسلمان، راکه عمدتا اهل تسنن، بودند. به کشتن داد.
عربستان سعودی؛ بجای نصیحت صدام و توصیه  به صلح ازصدام بعثی حمایت کرد. عربستان؛ بیش از صدمیلیارد دلار کمک صدام کرد. تا او بتواند نظام اسلامی ایران راشکست دهد. ولی بادلاورمردی رزمندگان اسلام؛ و استقامت ملت ایران؛ به رهبری حضرت امام  دشمن؛ بعثی موفق نشد. و شکست خورد .
در این جنگ؛ ملت ایران؛ دوستان و دشمنان خود راشناخت. و عربستان جزو دشمنان ملت ایران شناخته شد. و بخاطر حمایتش از صدام در خون مسلمانان شریک شد. در حقیقت عربستان؛ همان دشمنی ها یی که بنی امیه بااهل بیت داشتند. را باملت ایران بجرم داشتن ولایت و محبت اهل بیت، دارد.
عربستان؛ بنی امیه؛ زمان ماهست. البته درمقابل ایران قدرتمند دشمنی ها و توطئه های عربستان، راه بجایی نخواهدبرد و جز شکست وخفت وحقارت چیزی نصیب حکام عربستان نمی گردد. والبته نفرت همه کسانی که خانواده آنها بدست داعش و طالبان والقاعده و گروههای تکفیری یا درجنگ صدام علیه ایران به شهادت و به قتل رسیدند. تا ابد دامن گیر آل سعود خبیث خواهد شد.
5- عربستان از داعش حمایت می کند و در کشتار مردم دست دارد.
یکی از جنایتهای حکام عربستان، علیه ملت های مسلمان این بوده است. که گروههای مسلح را بوجود می آورد. و به جان مسلمانان می اندازد. از جمله طالبان که بوسیله عربستان درست شد. و جنایتهای زیادی علیه مسلمانان انجام داد. بعد القاعده را بوجودآورد. که القاعده هم مدتها علیه مسلمانان جنایت می کرد. بعد داعش و گروههای تکفیری را بوجود آورده و بجان مردم عراق و سوریه و لبنان ولیبی وغیره انداخته است. الان دیگربرهمگان اشکارشده است. که داعش وسیله کمکهای عربستان ادامه حیات دارد. و اگرعربستان و قطر حمایت خود را از داعش بردارند. داعش نمی تواند به حیات خود ادامه دهد. لذاداعش هرجنایتی که می کند در این جنایتها  عربستان هم شریک است.
گویندحجاج بن یوسف ثقفی،که دست نشانده بنی امیه بود. هرگاه می خواست،غذابخورد برای اینکه اشتهایش باز شود دستورمی داد مسلمانی،راجلواوسرببرند.حکام عربستان،هم دست کمی ازحجاج ندارند.وبایدهمه روزه شاهد کشته شدن عده ای ازمسلمانان بدست دست نشانده های عربستان باشند تا بتوانند لذت ببرند! اما نمی دانند؛ که ملتهای مسلمان ماهیت حکام عربستان را شناخته اند و دردل خودنفرت ازاین حاکمان خیانتکار را دارند تا روزی فرا برسد. و شاهد سقوط آل سعود باشند
6- حمایت عربستان از رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی، فرزند نامشروع استکبار جهانی است تا در خاورمیانه کشورهای اسلامی را تصرف کند. و بقول معروف از نیل تا دجله را به سرزمین غصبی خود اضافه نماید. دراین ماموریت، عربستان سعودی یاور وحامی رژیم صهیونیستی است عربستان که یک سرزمین اسلامی بجای اینکه از فلسطین مظلوم حمایت کند و به فرمایش امام علی (ع)؛ یاور مظلوم و دشمن ظالم باشد. برعکس یاور ظالم یعنی رژیم صهیونیستی و دشمن ملت مظلوم فلسطین می باشد. لذادر دو تجاوز چند سال قبل رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان، عربستان سکوت اختیار کرد. ولی ایران اسلامی به کمک لبنان و غزه شتافت تا اینکه رژیم صهیونیستی که چهارمین ارتش دنیا را در اختیار دارد شکست خورده عقب نشینی کرد.
و همه مردم دنیا دیدند؛ که ایران؛ حامی مظلوم و دشمن ظالم است ولی عربستان به مسلمانان،خیانت می کند. و پول چاههای نفت کشور اسلامی را به رژیم صهیونیستی؛ می دهد.
 اف؛ و ننگ، برحکام عربستان سعودی، وهابی باد. به یقین حکام عربستان؛ درخون کودکان غزه شریکند. درخون شهدای فلسطین شریکند. و لعنت خداشام آنها می گردد.
7- استبداد و دیکتاتوری حکومت عربستان، با اینکه اسلام بر مشورت و شوری بسیار تاکید کرده است بطوری که رسول اعظم با مسلمانان در مسائل مهم کشوری مشورت می نمود. و از نیروهای شایسته وخدمتگزاراستفاده می نمودند.ولی در کشوری که روزی مدینه فاضله درآن قرارداشت و مسلمانان ازادی و استقال داشتند.
اما امروزه زورگویی و استبداد و دیکتاتوری بر مردم حکومت می کند. و هیچکس درعربستان جرات ندارد انتقاد کند یا در اداره کشور سهیم باشد. کشور عربستان را حکام ظالم و مستبد اداره می نماید و هرکسی با آنها مخالفت کند مجازتش زندان و یا اعدام است.
 همانند مجتهد ازاده عربستانی شیخ نمر که فقط بجرم ازادیخواهی اعدام گردید. در عربستان مردم حق رای دادن ندارند .مجلس شورای اسلامی ندارد. انتخابات ندارند. مردم در سرنوشت خود هیچ دخالتی ندارند. و تنها تصمیم گیرنده پادشاه بیمار و ظالم عربستان است. و مردم چاره ای جز اطاعت ندارند. در حالی که فقط 15 درصد عربستان وهابی هستند ولی بقیه مردم باید از وهابیت پیروی کنند والا با انها برخورد می شود.
برای زن ارزشی قائل نیستند زنان هیچ کاره هستند حتی اجازه رانندگی ندارند! و شخصیت زن در عربستان مورد تحقیر و ظلم حکام عربستان قرار گرفته است.مطبوعات و رسانه ها هیچگونه ازادی ندارند و نمی توانند مشکلات کشور را منعکس نمایند.
در عربستان فقط علمای وهابی و شاهزادگان که بیش از چهارهزار نفر می باشند؛ ارزشمند هستند. علمای وهابی همان هایی هستند که می گویند اگر هفت نفر شیعه را بکشید؛ مستقیم بهشت می روید.
علمای وهابی همان هایی هستند. که جهاد نکاح را توصیه کردند و فساد رادرپوشش حلال  ایجاد نمودند. علمای وهابی همان هایی هستند که داعش راحمایت می کنند و سربریدن بی گناهان را بدست انها  را جهاد در راه خدا می دانند.
اما شاهزادگان سعودی کسانی هستند. که هرکدام کاخ و خانه های مجلل دارند. و بزرگترین قمارخانه های اسپانیا متعلق به آنهاست. و پول بیت امال را براحتی برای خوشگذرانی خود خرج می کنند درحالی که عده زیادی از مردم عربستان فقیر هستند.
8- کشتار مردم یمن بدست عربستان از زمانی که مردم یمن تصمیم گرفتند مستقل باشند و دست نشانده عربستان نباشند مورد غضب حکام عربستان قرار گرفتند و عربستان در مقابل چشمهای حیرت زده جهانیان به همسایه مسلمان و فقیر و مظلوم خود حمله کرد. عربستان که خود را خادم الحرمین می داند بجای اینکه حامی ملت ملوم یمن باشد خود به آنها حمله می کند وهمه روزه خون تعدادی از این مردم ازادی خواه را می ریزد.
تجاوزعربستان به یمن درواقع همانند تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه است. همانطور که رژیم صهیونیستی کودک کش است. عربستان هم رژیم کودک کش است و تا کنون چندین هزار کودک دریمن بدست عربستان به شهادت رسیده اند.
علاوه بر این هزاران خانه تخریب شده و مسلمانان یمن آواره شده اند و همه زیر ساختهای یمن که یک کشور بی ازار اسلامی است.
توسط حکام سعودی در حال بمباران و تخریب است. جرم ملت یمن انست که می خواهند خود در سرنوشتشان دخالت داشته باشند و مستقل باشند و تا کنون مردم یمن در مقابل تجاوزات عربستان و کشورهای ائتلاف علیه یمن، استقامت نموده اند. و حاضر به تسلیم نیستند.
حکام عربستان خیال می کردند. بعد ازچند روز ملت یمن تسلیم می شوند. ولی با اینکه چندین ماه است که کشور عربستان مورد حمله روزانه بمباران های هوایی است. ولی مردم یمن با شجاعت و مقاومت مثال زدنی  عربستان و در حقیقت استکبار جهانی  را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار