کد خبر: ۲۸۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 22 August 2016


آئین تجلیل از آزادگان و جانبازان سرافراز شهرستان ساوجبلاغ عصر دوشنبه با حضور مدیرکل اموربنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندار ساوجبلاغ و دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید استان البرز در این آئین گفت: باید مشکلاتی که در راه خدمات رسانی به ایثارگران و جانبازان داریم را شناسایی کرده تا بتوانیم آنها را حل کنیم.

داوود مدیرفلاح گفت: در زمان قبول مسئولیت با وجود تحریم ها و کمبود اعتبارات، با صبوری و تلاش همکاران توانستیم شرایط را تغییر دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز اظهار داشت: براساس آمار استان البرز بعد از اردبیل دومین استانی است که به نسبت جمعیت برای انقلاب اسلامی شهید تقدیم کرده است.

وی افزود: در کل کشور نیز در حوزه ایثار ما با 952 آزاده چهاردهمین استان هستیم که از این تعداد 52 آزاده بیش از 9 سال دور از وطن بوده و 73 آزاده کمتر از یکسال در اسارت بوده اند.

مدیرفلاح تصریح کرد: در استان البرز سرانه درمانی ایثارگران صفر است و تنها 12 استان برای ایثارگران بیمارستان دارند.

وی همچنین گفت: ما تنها 16 سانتی متر مربع فضای ورزشی برای جانبازان داریم که این سرانه برای عامه مردم 36 سانتی متر است که نصف عامه مردم آنهم در کرج فضا داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز اظهار داشت: تشکل های ایثارگری نیاز به فرهنگسراهای ایثارگری دارند.

مدیر فلاح گفت: انقلاب اسلامی مستحکم تر شده و دشمنی دشمنان نیز ادامه دارد، وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کشور را از گزند دشمنان مصون بدارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موج مهاجرت به این استان وافزایش حجم تعداد ایثارگران از 8 هزار به 16 هزار نفر، گفت: با این حال البرز نخستین استان از نظر خدمات رسانی به جامعه هدف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار