فرماندار کرج:
در هفته دولت در کرج 35 پروژه افتتاح و 8 پروژه کلنگ زنی می شود/ مدیران خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند
کد خبر: ۲۸۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 22 August 2016
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود.
محمدتقی ایرانی گفت: دیپلماسی فعال دولت در عرصه سیاست خارجی، دستاورد بسیار مهمی از سوی دولت  بوده که حرکت کشور به سوی شکوفایی و توسعه را ایجاد نموده است.
وی اضافه کرد: پس از مذاکرات نفس گیر دولت با 1+5، امروز شاهد دستاورد برجام هستیم که با شکستن تحریم ها ، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور ایجاد کرد و  بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید که د راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی است، حرکت به سمت پویایی اقتصادی  کشور آغاز شده است و الحمدلله ، فضای عمومی کشور به سمت شادابی و پویایی پیش می رود و مردم با انگیزه تر از گذشته نسبت به توسعه کشور امیدوار شده اند.
فرماندار کرج تصریح کرد: دولت تدبیر و امید، در عرصه های مختلف سیاست داخلی نیز موفقیت های خوبی اشته است که از جمله آنها کاهش تورم از 43 درصد در زمان ابتدای فعالیت دولت به کمتر از 12 درصد در سال گذشته بوده است.
وی افزود: همچنین در حوزه بهداشت و درمان، رفع مشکلات تامین دارو، اجرای موفق طرح تحول سلامت و تحت پوشش قرار دادن کل جامعه در بیمه های درمانی، که هزینه های شهروندان در بیمارستان های دولتی را تا 90 درصد کاهش داده است، از جممله این طرح های موفق می باشد.
ایرانی در ادامه به برخی ظرفیت های ایجاد شده در استان البرز در دولت تدبیر و امید و به ویژه پس از اجرای برجام تاکید کرده و گفت: با رفع تحریم ها و ایجاد پویایی در فضای تولیدی کشور، امروز در استان البرز 1750 تقاضا برای سرمایه گذاری  در بخش های مختلف به ادارات مربوطه  رسیده است . ضمن اینکه بیش از 200 کارخانه که در دوران تحریم های اقتصادی، دچار ورشکستگی و تعطیل شده بودند، امروز احیاء شده و مجدداً شروع به کار کرده اند.
معاون استاندار البرز تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در سطح شهرستان کرج را 35 مورد و تعداد پروژه هایی که کلنگ احداث آنها به زمین خواهد خورد را 8 مورد اعلام نمود.
ایرانی گفت: ما افتخار می کنیم که کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران هستیم و برای خدمت به مردم، فرصتی به ما داده شده است.
این مسئول بزرگترین وظیفه کارمندان دولت را تلاش برای افزایش رضایت مردم خواند و گفت: خدمتگزاران مردم در دولت، با رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع  و احساس مسئولیت نسبت به رفع مشکلات شهرونداان، باید تلاش نمایند.
وی از مدیران ادارات خواست تا با تعامل با رسانه ها، فعالیت ها و گزارش عملکرد خود را که در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شده است، اطلاع رسانی نمایند.
فرماندار کرج در این جلسه، علاوه بر برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان کرج در هفته گرامیداشت دولت، مدیران ادارات را موظف به بازدید از خانواده شهدا به ویژه تکریم خانواده شهدا  و ایثارگران کارمند دولت نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار