کد خبر: ۲۷۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 09 August 2016


به گزارش تابناک قم، اسامی برترین‌های هفته دوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی اعلام شد که نام محمدرضا حیدریان مربی نام‌آشنا و با تجربه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم نیز در بین برترین‌های این هفته عنوان بهترین مربی را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که محمدرضا حیدریان از آغاز هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران هدایت تیم  فوتسال یاسین‌پیشرو قم را بر عهده گرفته است و با وجود اینکه نماینده قم دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده اما تا کنون با این مربی نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.

حیدریان که سابقه بسیار زیادی در تیم ملی فوتسال کشورمان دارد و با تیم ملی عناوین متعدد قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا به دست آورده، اکنون در کسوت مربی هدایت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم را بر عهده گرفته است و با این تیم در بین چهار مدعی بالای جدول لیگ برتر قرار دارد.

این در حالی است که در زمان تحویل تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به محمدرضا حیدریان، بسیاری از بازیکنان کلیدی و سرشناس از این تیم جدا شده و به تیم‌های دیگر لیگ برتری رفتند و بسیاری از اهالی فوتسال و حتی کارشناسان این رشته، احتمال مشکلات زیاد حیدریان با یاسین‌پیشرو قم در فصل جدید لیگ برتر را می‌دادند.

از سوی دیگر تصمیم مدیران باشگاه یاسین‌پیشرو قم برای بستن این تیم به منظور حضور در فصل هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کمی دیر گرفته شد و به همین دلیل نماینده قم فرصت بسیار زیادی را برای انجام کارهای آماده‌سازی حضور در لیگ جدید از دست داد.

تاثیرات منفی دیر تشکیل شده یاسین‌پیشرو قم برای لیگ جدید و همچنین جدا شدن چهره‌های مطرح از این تیم، در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نمایش درآمد و نماینده قم در دیداری خانگی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم فرش‌آراء مشهد نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو نگرفت.

اما یاسین‌پیشرو قم در هفته دوم که نخستین بازی خارج از خانه فصل جدید لیگ برتر را برگزار کرد، نمایش بهتری از روند رو به رشد خود برابر تیم فوتسال مقاومت البرز ارائه کرد و توانست میزبان خود را در حضور تماشاگران کرجی با نتیجه دو بر یک شکست داده و سه امتیاز با ارزش از خانه حریف بگیرد.

کسب سه امتیاز از میهمانی تیم مقاومت البرز کار بزرگی بود که تیم یاسین‌پیشرو قم انجام داد و بر همین اساس تحلیل‌گران بازی‌های لیگ برتر، از نگاه کارشناسی خود محمدرضا حیدریان را به عنوان بهترین مربی هفته دوم بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور انتخاب کردند.

این در حالی است که یاسین‌پیشرو قم این هفته میزبان دومین دیدار خانگی خود در چارچوب هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور است و عصر روز پنجشنبه بیست و یکم مرداد ماه از تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی تهران پذیرایی خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار