حقیقی با تأکید بر اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است افزود: باید همگی دست به دست هم در مسیر توسعه استان گام برداشته تا البرز را به سمت آبادانی بیشتر سوق دهیم.
کد خبر: ۲۷۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 07 August 2016

همزمان با 17 مرداد ماه روز خبرنگار، فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز از دفتر تابناک البرز بازدید کرد.

معاون سیاسی استاندار البرز در ابتدای این بازدید با خبرنگاران حوزه‌های مختلف در این رسانه آشنا شد و سپس در جریان روند کاری خبرنگاران دفتر خبرگزاری فارس در البرز قرار گرفت.

حقیقی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه محسوب می‌شوند افزود: خبرنگاران باید عملکردشان به گونه‌ای باشد که بتوانند اعتماد مردم را به خود جلب کرده و مردم با اطمینان کامل رسانه آنان را مطالعه کنند.

وی با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران در جامعه بسیار خطیر است افزود: خبرنگاران در رسانه‌های مختلف باید تلاش کنند تا واقعیات جامعه را به صورت شفاف برای مردم بازگو کرده و از هرگونه تخریب بپرهیزد و با نقد منصفانه در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به اینکه خبرنگاران باید در مسیر خدمت به نظام گام بردارند تأکید کرد: تا زمانی خدمتگزار واقعی به این نظام محسوب می‌شویم که بتوانیم خدمات شایسته‌ای را داشته باشیم.

حقیقی افزود: رسانه و نقش این مهم امروز در جهان نقش بی‌بدیلی است لذا ما نیز اعتقاد به این مهم داریم و باید از رسانه در مسیر تعالی و رشد استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید یأس و ناامیدی را از جامعه دور کنند خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و انتقاد سازنده از مهمترین وظایف مسؤولان است.

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: در این راستا از رسانه‌ها انتظار داریم که انتقاد را با تخریب یکسان نگیرند و در اشاعه واقعیات جامعه و ارتقای نشاط تلاش کنند.

حقیقی با تأکید بر اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است افزود: باید همگی دست به دست هم در مسیر توسعه استان گام برداشته تا البرز را به سمت آبادانی بیشتر سوق دهیم.

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل اتاق فکر رسانه در این استان خبر داد و گفت: تشکیل اتاق فکر رسانه از اولویت‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و در نظر داریم از نظرات خبرنگاران در این اتاق فکر استفاده کنیم.

این مسؤول در ادامه از تلاش خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان البرز به دلیل تلاش‌های بی وقفه در امر اطلاع‌رسانی تقدیر و تشکر کرد.

در این بازدید توکل لطفی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز، مهدی زعیم معاون مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز و نیز چند تن از همکاران در روابط عمومی استانداری البرز حضور داشتند.
اقدام معاون سیاسی استانداری البرز مبنی بر حضور در رسانه ها و تقدیر از خبرنگاران استان البرز در روز خبرنگار، برای نخستین بار اتفاق افتاد و این اقدام شایسته به طور قطع خستگی یک ساله خبرنگاران تابناک در البرز را برطرف کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار