شمیم عطر رضوی در استان کرمانشاه پیچید؛
خادمین رضوی با حضور در استان کرمانشاه به میان مردم اهل حق شهرستان دالاهو رفته و مورد استقبال قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۷۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 07 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر، در راستای برگزاری جشن های بین المللی «زیر سایه خورشید» در استان کرمانشاه کاروان ۱۰ نفره خدام رضوی شب گذشته وارد استان شده و در فرودگاه مورد استقبال قرار گرفتند.
این خادمین در طول حضورشان تا ۲۵ مرداد در کرمانشاه در بیش از ۷۰ برنامه تدوین شده شرکت خواهند کرد که حضور در بین مردم شهرستان های دالاهو، اسلام‌ آباد غرب و همچنین پاوه از برنامه های این خادمین در روز اول است.
خادمین رضوی امروز ابتدا به شهرستان دالاهو رفته و در مسیر میدان سپاه تا مسجد جامع شهر کرند غرب مورد استقبال مردم قرار گرفتند و پس از آن مراسم جشنی در این مکان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام موسوی از خادمان حرم رضوی با ایراد سخنانی در وصف امام رضا (ع) از جامعه اهل حق شهرستان دالاهو برای استقبال پرشور از خادمین حرم رضوی قدردانی کرد.
مولودی سرایی خادمین رضوی در جمع مردم دالاهو از دیگر برنامه های مراسم امروز بود.حضور در مزار شهدای شهرستان و دیدار با خانواده شهید کرمی از شهدای حادثه تروریستی منطقه ریجاب دیگر برنامه های کاروان خادمین رضوی در سفر به دالاهو بود.
گفتنی است، این گروه از خادمین بعد از ظهر امروز نیز به شهرستان اسلام‌ آباد غرب رفته و در جمع مردم این شهرستان حضور خواهند یافت.









منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار