نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:
دشمن ما اگر به عهد خود وفا کند حاضر هستیم مذاکره کنیم اما این دشمن قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۲۷۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 05 August 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به فرارسیدن ماه ذی القعده ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (ع) و حضرت امام رضا (ع)را تبریک و تهنیت گفت و افزود:حضرت فاطمه معصومه جز امام زاده هایی است که مقام والایی در نزد خداوتد متعال دارد بطوریکه در زیارت نامه ایشان نیز اینطور خطاب می شود که ای فاطمه معصومه ما را از خداوند متعال شفاعت کن.
وی از تلاش مسولین برارگی برقراری خط هوایی برای زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین ع و سایر ایمه ای که در کشور عراق هستند تقدیر و قدردانی نمود و افزود:مهیا شدن چنین امکاناتی در شهر ما جای شکر دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به دیدار اخیر جمعی از مردم استان آذربایجان غربی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت :مقام معظم رهبری در این دیدار که مردم استان های مختلف نیز حضور داشتند بار دیگر به اهمیت استفاده از تولید داخلی و پرهیز از کالاهایی مشابه خارجی تاکید کردند و افزودند:اتکا به استعدادهای درونی و سرمایه های داخلی از نکات بارز اهمیتی است که مسولان بایستی به ان توجه داشته باشند.
حجت الاسلام قریشی با توصیه به بازخوانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب از مسولان قضایی خواست تا دادگاه ویژه ای در رابطه با مشکلات تولیدکنندگان تشکیل دهند چراکه بیشتر مشکلات تولیدکنندگان حقوقی می باشد تا مالی.
وی در ادامه بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع بی اعتمادی به آمریکا را مطرح نمود و گفت:همانطوریکه رهبری نیز فرمودند دشمن ما اگر به عهد خود وفا کند حاضر هستیم مذاکره کنیم اما این دشمن قابل اعتماد نیست.
امام جمعه ارومیه افزود:با توجه به اینکه به ایام حج نزدیک می شویم اما دشمنان ما را از این فریضه الهی سلب کرده اند و اجازه نمی دهند در حالی که خداوند در قران نیز می فرمایند مسجدالحرام متعلق به همه است.
وی خاطر نشان کرد:بنابراین امیدواریم مسلمانان از خواب بیدار شوند و رژیم ال سعود که با برادری با رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان ظلم و جنایت انجام می دهد به زباله دان تاریخ بفرستند.
حجت الاسلام قریشی درخصوص ادامه سلسه مباحث خانواده به رفتار عادلانه والدین با فرزندان تاکید کرد.

منبع: اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار