رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه این استان موصوف به دارالعباده و دارالعلم است گفت: حفظ این جایگاه و اعتبار در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است هر چند بدلیل برخی مسائل و بزه های اجتماعی این نام نیک در معرض خدشه قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۶۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 25 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد رضا تابش  در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران اجرایی، انتظامی و امنیتی ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات استان در راستای هماهنگی و هم افزایی جهت تسریع در رسیدگی به برخی از چالش های استان تصریح کرد: برخی از این مشکلات متاثر از شرایط کلی کشور و فرسودگی ساختارها است ولی بخش دیگری نیز به انسجام نداشتن مدیریتی و القای مدیریت های چندگانه بر می گردد که این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست و باعث واکنش منفی افکار عمومی است.
وی همچنین حضور مسئولانی از قوای قضاییه، مقننه و مجریه را نمادی از حسن تعامل قوای سه گانه در استان ذکر کرد و بر همکاری بیشتر در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای استان یزد تاکید کرد.
نماینده مردم یزد و اشکذر نیز با بیان اینکه آب و امنیت دو مقوله مورد تاکید مجمع نمایندگان استان است گفت: برای حل این مشکلات و رضایت بیشتر مردم نیازمند هماهنگی بیشتر بین مسئولان هستیم.
سید ابوالفضل موسوی؛ بافت های تاریخی استان را یک ظرفیت بزرگ اقتصادی و گردشگری دانست و در عین حال تصریح کرد: عدم توجه به محلات قدیمی شهرها باعث گسترش ناامنی شده است که لازم است هر چه سریعتر برای آن چاره جویی شود.
نماینده مردم بافق،مهریز،ابرکوه،خاتم و بهاباد با تاکید بر اینکه بیان مشکلات از سوی مدیران دستگاه های اجرایی باید براساس شاخص و معیار قابل اندازه گیری باشد گفت: این شاخص ها باید نشان دهد که سیر این مشکلات از گذشته تا به امروز چگونه بوده است و هر کس مسئولیت خود را در این رابطه بپذیرد.
محمدرضا صباغیان همچنین عنوان داشت: برداشت من این است که عموم مردم از وضعیت کلی کشور گلایه مند هستند و همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم رضایت مردم جلب کنیم.
نماینده مردم تفت و میبد نیز در این نشست مشترک با تشکر از گزارشات و برنامه های ارائه شده گفت: طرحی در مجلس درخصوص ساماندهی اتباع بیگانه در دست پیگیری است که مسئولان ذیربط در استان نیز می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.
کمال دهقانی همچنین بر ارائه مستمر برنامه ها و پیشنهادات دستگاه های اجرایی به مجمع نمایندگان استان تاکید کرد.
این نشست مشترک با حضور مدیران کل منابع طبیعی، محیط زیست، جهادکشاورزی، برق منطقه ای، توزیع برق استان، آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه ای، دادگستری، اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی، دادستان یزد و معاون سپاه الغدیر برگزار شد و در آن مباحثی همچون چگونگی ساماندهی اتباع بیگانه و مبارزه با قاچاق کالا، امنیت و انضباط شهری، ارائه پیشنهادات در جهت امنیت پایدار استان، تشریح وضعیت آب استان و اخرین اقدامات انجام گرفته در زمینه انتقال آب، برخورد با واحدهای آلاینده و تامین اعتبار طرح مبارزه با ریزگردها، لزوم حمایت از محصولات سازگار با شرایط اقلیمی استان و تولیدات گلخانه ای و غیره مطرح گردید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار