کد خبر: ۲۶۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 17 July 2016

عده ای که 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند، در پاریس نشستی ترتیب دادند و شیخی از عربستان آمد و برایشان سخنرانی کرد و فرانسه هم اجازه داد و بعد می گوید که نقشی نداشته است.

تابناک مازندران/ عضو مجلس خبرگان رهبری در یاد واره سرداران و هزار و 43 شهید آمل با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران ؛ سرو قامت کشیده در برابر دنیای کفر است گفت: همه ما در هر رده ای که هستیم مدیون خون های پاک شهدا ؛برای این عزت و استقلال و امنیت هستیم.
آیت الله خاتمی :عزت و امنیت ایران ره آورد خون شهداست
آیت الله سید احمد خاتمی با بیان اینکه شهدا سرمایه ملی کشور ، محور وحدت و همدلی و الگوی جوانان انقلابی برای فتح قلل پیشرفت و ترقی اند افزود: در برهه کنونی انتظار می رود؛ جوانان ما بررسی کنند که در اطراف ما چه خبر است و چه شعله هایی از شرارت برپاست؛ اما امنیت ایران اسلامی در میان این آتش؛ به برکت خون های پاک شهدای دیروز و امروز است.
امام جمعه موقت تهران همچنین گفت: عده ای که 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند، در پاریس نشستی ترتیب دادند و شیخی از عربستان آمد و برایشان سخنرانی کرد و فرانسه هم اجازه داد و بعد می گوید که نقشی نداشته است.
آیت الله خاتمی از اعضای این گروهک به عنوان موجودات درحال احتضار یاد کرد و گفت : صهیونیست پشت صحنه اداره دولت عربستان است و از سران بی کفایت و بی دین های عربستانی که در جایگاه حکومت هستند؛ بیش از این انتظاری نمی رود.
او افزود: دولت عربستان در جنگ 33 روزه لبنان صهیونیست ها را تحریک کرد و در جنگ های غزه اقدام های خرابکارانه در این کشور انجام داد و باز هم پا در میانی داشته و از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می کند.
آیت الله خاتمی گفت : وزارت امور خارجه ایران باید کشورهایی را که به منافقین پناهندگی دادند و از آنان حمایت می کنند، محارب با نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کند.
امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در موضوع برجام همواره با نیت مثبت با طرف های غربی و آمریکا مذاکره کرده است گفت:ما به تمام تعهدات خود در موضوع برجام عمل کردیم اما آنان عملی انجام نداده ؛ بدعهدی می کنند و آن را ادامه می دهند.
آیت الله خاتمی افزود: سوال مهم این است که چرا اتحادیه اروپا باید خوار و ذلیل و نظاره گر بد عهدی های آمریکا باشد و با سکوت در این عرصه؛ هیچ اقدامی نکند.
وی گفت:دشمنان ایران اسلامی در 37 سال گذشته هر اقدامی که خواستند علیه نظام و مردم ما انجام دادند و اگر توان دخالت نظامی داشتند این کار را می کردند و نتوانستند و نخواهند توانست در این عرصه گام بردارند.
صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار