شهردار اراک:
تابناک: شهردار اراک با اشاره به نتایج به دست آمده از تیم‌های باشگاه شهرداری اراک رضایت خود و مجموعه شورای شهر را از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵ 16 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمدابراهیم عباسی شهردار اراک عصر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری اراک اظهار داشت:تعداد 10 الی 12 تیمی که در باشگاه شهرداری هستند در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند و ما از آنها راضی هستیم.

وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر همیشه و در همه حال حامی تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری اراک بوده‌اند و در هر زمان آنها را حمایت کرده‌اند.

شهردار اراک با اشاره به موفقیت تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری اراک گفت: کسب عنوان چهارمی تیم بسکتبال در لیگ برتر در سال اول حضور در لیگ برتر برای نخستین بار از افتخارات این تیم است که بایداز بازیکنان و مربیان تیم بسکتبال باشگاه شهرداری اراک تقدیر و تشکر کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: از دیگر افتخارات تیم‌های باشگاه شهرداری اراک می‌توان به صعود تیم والیبال باشگاه شهرداری به لیگ برتر، صعود تیم فوتبال باشگاه شهرداری به لیگ دو و قهرمانی تیم هاکی در لیگ برتر برای دومین سال پیاپی اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار