به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مرکزی؛
تابناک: قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مرکزی از برگزاری کارگاه خانواده مهدوی ویژه کودکان 2 تا 7 سال در اراک خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 14 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا امیری نسب قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مرکزی گفت: از سال گذشته مبادرت به برگزاری کلاس های آموزشی ویژه خانوده ها با عنوان خانواده مهدوی کردیم.

 امیری نسب با بیان اینکه از جمله فعالیت های بنیاد برگزاری کلاس های آموزشی و مراسمات مذهبی است خاطر نشان کرد: در تابستان امسال تصمیم براین شد در ادامه فعالیت سال گذشته به طور جدی و ریشه ای کلاس های خانواده مهدوی را ویژه کودکان و نوجوانان برگزار کنیم.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)  با بیان اینکه تدریس کلاس های خانواده مهدوی بر عهده یکی از چهره های شناخته شده کشوری در حوزه کودک و خانواده است گفت: از حجت الاسلام تراشیون که در بحث خانواده خصوصا کودکان و نوجوانان تخصص دارند و به عنوان کارشناس در رادیو معارف، شبکه یک سیما و سایر برنامه ها حضور پیدا می کنند دعوت کردیم تدریس این کلاس ها را برعهده داشته باشند.

امیری نسب کلاس های خانواده مهدوی را ویژه کودکان 2 تا 7 دانست و گفت: کلاس های خانواده مهدوی در هفت جلسه دو ساعته که یک ساعت بیانات استاد اختصاص دارد و ساعت بعد نیز شامل مشاوره و پرسش و پاسخ خانوده ها است.

وی ادامه داد: این کلاس ها هر هفته سه شنبه از ساعت 17 تا 19 در محل حسینیه علی اصغر علیه السلام واقع در ابتدای کوچه سعدی برگزار می شود.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مرکزی  از فیلم این کلاسها برای استفاده در شبکه استانی آفتاب خبر داد و گفت: برنامه کامل و مدونی برای کودکان در نظر گرفته شده است که بعد از پایان کلاس ها تالیفات و کتاب هایی در قالب پرسش و پاسخ خانواده ها و دغدغه های مردم استان مرکزی در خصوص فرزندان خود چاپ و در اختیار عموم قرار می گیرد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این کلاس ها تا تاریخ 28 تیر ماه با شماره تلفن 32224423 تماس حاصل نمایند یا حضورا به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)  استان مرکزی  واقع در مسجد سیدالشهدا خیابان حصار تماس مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار