اعزام 14 هنرجو به مرحله نهایی کشوری مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گقت: 14 هنرجوی این استان به مرحله نهایی کشوری چهاردهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش اعزام شدند.
کد خبر: ۲۵۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ ساسان شهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مسابقات علمی - کاربردی اظهار کرد: هنرجویان استان قزوین با کسب موفقیت در مرحله استانی و مرحله تئوری کشوری، به مرحله نهایی و عملی چهاردهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش اعزام شدند.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات 14 هنرجوی استان قزوین شامل 7 نفر پسر و 7 نفر دختر به خراسان رضوی و شهر مشهد اعزام شدند که طی سه روز با سایر هنرجویان به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان قزوین خاطر‌نشان کرد: مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش در سه حوزه منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله استانی در دو بخش تئوری و عملی با شرکت 314 هنرجوی از هنرستان‌های کاردانش این استان برگزار شد.

شهری اضافه کرد: مرحله کشوری نیز در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود که بخش تئوری در استان‌ها برگزار شده است و بخش عملی به صورت متمرکز کشوری در شهر مشهد برگزار می‌شود.

این مسؤول تأکید کرد: هنرجویان هنرستان‌های پسرانه شهید اخوان عظیمیان ناحیه 2 قزوین با 4 رتبه در صدر و هنرستان دخترانه فرزانه، پوراندخت هاشمیان، صالحین و شهیدان شالباف هر کدام با یک رتبه از ناحیه یک قزوین و هنرستان‌های دخترانه حنانه، اخلاص و پسرانه صانع منطقه البرز هر کدام با یک رتبه و همچنین هنرستان دخترانه کوثر منطقه آوج با کسب یک رتبه و هنرستان شهید احمدی‌روشن از منطقه طارم سفلی نیز با یک رتبه شگفتی‌ساز این مرحله از مسابقات کشوری هستند که به مسابقات اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار