با مخاطبان
پس اگر به این سخن امام راحلمان توجه دارید و خود را وکیل الدوله نمی دانید و به سوگندتان در روزهای آغازین مجلس پایبند هستید ، برابر اصول قانون اساسی اقدام و عمل لازم را مبذول فرمائید که این نزد ملت از نامه نگاری های بدون هدف و سیاسی بهتر است..
کد خبر: ۲۵۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۲ 30 June 2016

تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.

یک بام و دو هوای تاجگردون
بسمه تعالی
جناب آقای غلامرضا تاج گرون
نماینده و ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی
با سلام و تحیت و قبولی طاعات عباداتتان در این ماه مبارک و عزیز

این روزها مسئله افشای فیش های حقوقی مسئولین ، مدیران طراز اول کشوری در سطح رسانه های کشوری و حتی بین المللی دارای بازتاب های گسترده ای بوده که از اپوزیسیون های خارج نشین تا نمایندگان مجلس،دولتمردان قدیم و جدید، اساتید و کارشناسان دانشگاهی، قاطبه مردم و همه و همه را به واکنش وا داشته و هرکسی هم از زعم خود نطریاتی را اعلام داشتند که قاعدتأ نظریات و واکنش های منفی برای حکومت جمهوری اسلامی ایران که دشمنان تا دندان مسلح آن در فکر ضربه زدن از هر راهی به آن هستند زیبنده نمی باشد و چنانچه از طرف نمایندگان مجلس اقدام و برخورد قانونی و درخور شأنی صورت نگیرد با وجود فضاهای رسانه ای گسترده این روزها، این مسئله می تواند دارای آثار سوء و جبران ناپذیری برای کشور عزیزمان ایران بشود.
یکی از واکنش های که در سطح جامعه رواج پیدا کرده نامه اول حضرتعالی بعنوان نماینده مجلس به وزیر محترم اقتصاد و امور دارائی بوده که این حقیر بعنوان یک شهروند مطالبی را در آن خصوص خدمتتان معروض داشته ام و لذا مجددأ امروز از طریق سایت های خبری مطلع گردیده ام مجددأ فیلتان یاد هندوستان کرده و طی نامه ای در خصوص افشای فیش های حقوقی مطالبی را خدمت ریاست محترم جمهور عنوان کرده اید که باز مجدد اعلام می دارم این نامه نگاری های خارج از وظیفه نمایندگی تان و مصداق سیاست یک بام و دوهوا می باشد و نمی توان نیت خیری را در پشت این نامه ها احساس کرد..
جناب آقای تاج گردون
در خصوص فیش های حقوقی مورد نظر به گذشته بر نمی گردم و نبش قبر هم نمی کنم علی الحال شما نماینده مجلس هستید یعنی وکیل بیش از هفتاد میلیون ایرانی، قانون اساسی در فصل ششم وظایف خطیر را بر عهده شما گذاشته و حضرت امام خمینی (ره) هم در سخنی گرانبها فرمودند
((مجلس در رأس امور است)) ،
پس اگر به این سخن امام راحلمان توجه دارید و خود را وکیل الدوله نمی دانید و به سوگندتان در روزهای آغازین مجلس پایبند هستید ، برابر اصول قانون اساسی اقدام و عمل لازم را مبذول فرمائید که این نزد ملت از نامه نگاری های بدون هدف و سیاسی بهتر است..
جناب تاج گردون
اگر می دانید در خصوص فیش های حقوقی از وزیری قصوری سر زده آن را مورد سؤال ؤاستیضاح قرار بدهید زیرا در صورت عدم انجام این وظیفه قانونی شما نیز برابر سوگندتان مسئول و جوابگو خواهید بود هر چند سابقه تعدادی از نمایندگان پیش از مسئولیت نمایندگیشان نشان از عدم پایبندی به سوگند هست که نکند این خصیصه در اثر همنشینی به شما هم سرایت کرده باشد.
اگر می دانید از طرف ریاست محترم جمهور کوتاهی صورت پذیرفته چرا طرح سؤال از ایشان را عملی نمی کنید مگر شما یکبار پای سؤال از محمود احمدی نژاد را به دلایلی امضاء نکردید.
حالا هم شما بعنوان ریاست یکی از کمیسیون های مهم و تاثیر گذار مجلس برای این عمل پیشقدم بشوید زیرا در طرح سؤال ریاست جمهور مؤظف به پاسخگویی در صحن علنی هستند ولی وظیفه ای برای پاسخ گویی به نامه شما ندارد.
نظر به اینکه از شما بعنوان نماینده مجلس انتظار داریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل مزین شده برای تحقق اهداف عالیه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نمائید و زمان خود را صرف نامه نگاری های بی هدف در این بوروکراسی اداری کشور ننمائید.
و درصورت عدم اقدام ؤعمل لازم در یک بازه زمانی مشخص بر همگان مبرز و آشکار هست که شما بعنوان وکیل الدوله هستید تا وکیل الملة.

روزگارتان خرم باد...
وحید خادم زاده
۱۰ تیرماه ۱۳۹۵


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار