کد خبر: ۲۴۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 20 June 2016


رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان البرز از معرفی نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات اسنوکر جام رمضان در این استان خبر داد.

علی کربلایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این رقابت ها با حضور ۶۲ بیلیارد باز یکشنبه شب گذشته به میزبانی باشگاه امیر کرج به پایان رسید و نفرات برتر مورد تقدیر واقع شدند.

وی افزود: پس از سه روز رقابت بین شرکت کنندگان «محسن ثانی» از باشگاه «امیر» به مقام قهرمانی دست یافت، «رضا نادعلی» از باشگاه «آیت فردیس» عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و «امیر حسین حسینی» از باشگاه امیر و «والاسمیر نوروزی» از باشگاه آیت فردیس به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

کربلایی به جوایز این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: به نفر اول این مسابقات یک میلیون تومان، نفر دوم ۵۰۰ هزار تومان، نفرات سوم مشترک ۲۵۰ هزار تومان و نفرات پنجم الی هشتم ۵۰ هزار تومان به عنوان جایزه نقدی اهدا شد.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان البرز با بیان اینکه البرز یکی از استان های فعال در رشته بیلیارد محسوب می شود، گفت: حضور و مشارکت باشگاه ها در این ورزش بسیار رضایت بخش است.

وی تصریح کرد: امیر سرخوش به عنوان چهره شاخص این استان در سال های اخیر در معیت تیم ملی افتخارات زیادی را در سطح جهانی و آسیایی برای استان کسب کرده است.

کربلایی در پایان رشد بانوان استان در رشته بیلیارد را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این بخش نیز با تلاش کمیته استعدادیابی هیئت استان و فعال سازی پایگاه قهرمانی هیئت استان ارتقا خوبی را شاهد بودیم به نحوی که در مسابقات قهرمانی کشور بخش اعظمی از عناوین برتر به البرزی ها رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار