کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان طی مراسمی از پیشکسوتان استان تجلیل می‌کند.
کد خبر: ۲۴۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 08 June 2016
جلسه هم‌اندیشی کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور اعضای اصلی این کانون، خیرین ورزشی و تعدادی از پیشکسوتان ورزش استان در اهواز برگزار شد.

در این جلسه که محوریت آن بررسی عملکرد یک ساله کانون پیشکسوتان ورزش استان و همچنین تدارک برای تکریم از مقام شامخ پیشکسوت ورزش استان بود، تصمیماتی اتخاذ شد.

حمید سالمی، رییس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان در این نشست اظهارکرد: کانون پیشکسوتان ورزش استان به صورت رسمی و ثبتی به عنوان یک نهاد حقیقی - حقوقی به وجود آمده است و زیر نظر هیچ فرد یا گروه خاصی نبوده و هدف آن شناسایی پیشکسوتان گمنام ورزش استان است. این کانون می‌خواهد با کمک دلسوزان واقعی ورزش به همراه حمایت مدیران و هیات‌های ورزشی استان، حرمت کسوت‌دار ورزش را احیا کند. خوشبختانه طی این سال‌ها نیز با مساعدت خیرین و تعدادی از پیشکسوتان واقعی و همچنین با حمایت برخی از مدیران ورزشی، گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: این کانون برای تضعیف و تخریب فرد یا گروهی ایجاد نشده است و هدفش جلوگیری از تاریخ‌سازی جعلی پیشکسوت‌سازی است که اخیرا در ورزش کشور و استان باب شده است.

رییس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان با اشاره به زمان برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان، گفت: در روز اول تیرماه مصادف با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن و ضیافت تکریم از مقام شامخ کسوت ورزش استان را پیش‌رو داریم. در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان آقا و خانم ورزش خوزستان از سراسر کشور، در حضور تعدادی از مهمانان ویژه از وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسوولان ورزشی، سیاسی و اجتماعی استان، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان‌کرد: می‌خواهیم این مراسم را در شان پیشکسوتان ورزش استان برگزار کنیم. این کانون مختص یک رشته ورزشی نیست و مساعدت فکری و پیشنهادات سازنده پیشکسوتان، مدیران و ورزشکاران را می‌طلبد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار