دروازه‌بان خوش‌نام فوتسال استان قم و سنگربان سابق تیم‌های مختلف باشگاهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران مربی تیم فوتسال السد قطر شد.
کد خبر: ۲۴۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 05 June 2016
به گزارش تابناک قم، این بازیکن موفق و خوش‌نام فوتسال استان قم و کشورمان محسن گودرزی است که بارها سابقه دعوت به تیم ملی فوتسال ایران را نیز در کارنامه دوران حرفه‌ای فوتسال خود دارد و در تیم‌های مختلف باشگاهی استان قم و دیگر استان‌ها در لیگ برتر ایران درخشیده است.

محسن گودرزی که 12 سال سابقه بازی در سطح اول فوتسال ایران یعنی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را دارد خود را از تیم فوتسال شهید منصوری قرچک یکی از تیم‌های پرافتخار تاریخ فوتسال ایران مطرح کرد و بعد از آن در چندین تیم دیگر باشگاهی فوتسال کشور بازی کرد.

این دروازه‌بان با سابقه علاوه بر تیم فوتسال  شهید منصوری قرچک، چند سال در ترکیب تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی ارم‌کیش قم و کیش‌ایر قم نیز بازی کرده و علاوه بر آن حضور در تیم‌های حفاری خوزستان، شهرداری ساوه و زمزم اصفهان حضور داشته است.

گودرزی با بیش از یک دهه حضور در درون دروازه‌ تیم‌های مختلف لیگ برتری از سال 1394 به حرفه مربیگری این رشته ورزشی روی آورده است و تجربیات ارزنده‌ای که در سال‌ها حضور در میادین مختلف این رشته کسب کرده در اختیار نسل جوان و مستعد فوتسال ایران قرار می‌دهد.

این دروازه‌بان مطرح فوتسال قم که سابقه دعوت به تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در یکی از جام‌های معتبر فوتسال جهان یعنی گرند پریکس برزیل را دارد، سال گذشته مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بود.

گودرزی که دارای مدرک مربیگری درجه C فوتبال و همچنین مدرک level 1 فوتسال آسیا است، دوره‌های مربیگری دروازه‌بانی را نیز سپری کرده و اکنون به عنوان یک مربی با تجربه در حرفه مربیگری دروازه‌بان‌ها، برای حضور در کادر فنی تیم فوتسال السد قطر انتخاب شده است.

این نخستین تجربه فعالیت مربیگری محسن گودرزی در یک تیم حرفه‌ای خارج از ایران است و بعد از انتخاب رضا کردی مربی مطرح و با دانش فوتسال قم برای سرمربیگری تیم فوتسال السد قطر در مسابقات سال 2016 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، گودرزی نیز با دعوت کردی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتسال السد انتخاب شد.

مسؤولان باشگاه السد قطر به منظور حضور موفق تیم فوتسال این باشگاه در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، رضا کردی مربی مطرح فوتسال قم را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کردند و علاوه بر محسن گودرزی که مربی دروازه‌بان‌های این تیم خواهد بود، یک مربیگری دیگر از ایران نیز در این تیم حضور دارد.

یعقوب مدنی که از سال ٢٠١٠ در نادی السد قطر فعالیت می‌کند و ١٢ قهرمانی و نایب‌قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف شامل لیگ ستارگان قطر، جام حذفی و جام در جام این کشور را تجربه کرده و موفقیت‌های وی با تیم السد قطر در فصل 2013 – 2012 با ثبت 38 پیروزی متوالی در رکوردهای گینس به ثبت رسیده دیگر ایرانی حاضر در کادر فنی تیم فوتسال السد قطر محسوب می‌شود.

این مربی در سال ٢٠١٣ موفقیت در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال غرب آسیا در کشور مالزی و همچنین قهرمانی در مسابقات فصل ٢٠١٦ لیگ ستارگان قطر را در کارنامه دارد و به همراه این تیم به رقابت‌های آسیایی در تایلند نیز راه یافته در کنار رضا کردی و محسن گودرزی، از 25 تیر ماه تا دوم مرداد در کشور تایلند،‌ هدایت تیم فوتسال السد قطر را در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا انجام می‌دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار