کد خبر: ۲۴۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 04 June 2016
قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیا یکی از شرکت هایی است که در سال های زیای علاوه بر انجام پروژه ای سنگین حضور خوبی هم در انجام کارهای عام المنفعه و همگانی از خود نشان داده است.
فرمانده این قرارگاه در مراسمی که در گچساران با عنوان حرومیت زدایی در گچساران برگزار شد حاضر شد.
در این مراسم غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت و در سخنانی سعی در ترغیب خیرین جهت کمک به محرومیت زدایی در حوزه ی انتخابیه خود نمود.
به گزارش تسنیم،غلامرضا تاج‌گردون در مراسم محرومیت‌زدایی در گچساران که با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه برگزار شد،به ضرورت ساخت مسجد در گچساران اشاره کرد و افزود: ساخت مسجد یکی از نیازها و خواسته‌های دینی و فرهنگی مردم است.

وی نقش مساجد در ترویج فرهنگ اسلامی را مهم دانست و گفت: مساجد می‌تواند سبب ایجاد ارتباط هر چه بهتر اقشار مختلف مردم و نزدیک کردن آن‌ها به همدیگر شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مساجد می‌تواند سبب اتحاد، همبستگی و پیوند عمیق در بین مسلمانان و اقشار مختلف مردم شود.

تاج‌گردون با تأکید بر اینکه نقش مردم در ساخت مسجد نقشی پررنگ است، عنوان کرد: با زمینه تشویق و ترغیب افراد خیر در بحث مسجدسازی در گچساران فراهم شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت کمک برای افزایش مشارکت‌های مردمی و اجتماعی در ساخت مسجد در شهرستان گچساران تأکید کرد.

تاج‌گردون نقش مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف برای محرومیت‌زدایی را مهم دانست و تأکید کرد: به طور قطع مشارکت‌های مردمی می‌تواند نقش بسزایی در رفع محرومیت در یک منطقه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار