سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد تهران پس از برتری مقابل سن ایچ و در آستانه دیدار با شهرداری ساوه گفت:اگر تیمی در حال حاضر در یک قدمی صعود باشد؛ آن ارژن شیراز است که از همین الان من صعودشان به لیگ برتر را تبریک می گویم.
کد خبر: ۲۳۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 19 May 2016
قاضی افزود:بازی خوب بود و نیمه اول چهار صفر جلو افتادیم اما داور پنج خطا کرد مارا و دو گل روی پنالتی نقطه دو خوردیم و چهار دو به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم نیز آن ها برای پرس کردن آمدند و ما گل های بعدی را زدیم و در اخر بازی هم که پنج نفره کردند گل ششم را زدیم و شش سه بردیم. و خدایی با شرافت بازی کردند و خداکند که بازی با ارژن در شیراز را هم به همین صورت جنگنده بازی کنند.

قاضی در مورد دیدار آخر خود با شهرداری ساوه اظهار داشت: ما یک بازی داریم و چهل دقیقه باید با تمرکز بازی کنیم و اگر حتی با یک گل اختلاف شکست بخوریم صعود نکردیم؛ چون ارژن در شیراز بازی راحتی را با سن ایچ دارد و اما ما با تیمی بازی داریم که تمام فصلش با این یک بازی نتیجه می دهد و اگر تیمی در حال حاضر در یک قدمی صعود باشد؛ آن ارژن شیراز است که از همین الان من صعودشان به لیگ برتر را تبریک می گویم.

محمود قاضی، سرمربی دانشگاه آزاد در پایان گفت: ما با تیم شهرداری ساوه سه بازی انجام دادیم که هر سه بازی تساوی پر گل حاصلش بوده؛ و ما تمرینات ریکاوری و اردوی خود را طی می کنیم و با تمام قدرت برای برتری مقابل شهرداری به میدان می رویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار