نماینده مردم نوشهر و چالوس
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع حقوق‌های کلان با شعار و سخنرانی حل نمی‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 18 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی با اشاره به موضوع پرداخت حقوق‌های نجومی در برخی نهادهای دولتی اظهار کرد: دولت خودش می‌گوید صحت داشت و دستگاه قضا هم گفت صحت داشت اما اینکه صحت داشت دردی از مردم دوا نمی‌کند.

وی افزود: باید به‌گونه‌ای با این پدیده‌ها برخورد شود تا فرد دیگری جرأت تخلف را هرگز نداشته باشد اما وقتی برخورد جدی نشود و اسمی از پول‌های رفته، برده نشود بنابراین اتفاقی نمی‌افتد تا جلوی این چیزها گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موضوع چیزی نیست که با یک سخنرانی، شعار و مراسم از کنار آن گذشت، تصریح کرد: در جامعه ما با فساد، جدی برخورد نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی نام «شهرام جزایری» و «بابک زنجانی» مطرح می‌شود و بعد معلوم نیست نهایت کار چی شد و این پول‌هایی که اختلاس شده است آیا راه برگشتی برایش وجود دارد یا خیر.

احمدی‌لاشکی در ادامه درباره انتخاب ریاست مجلس دهم افزود: دو طیف در حال تلاش هستند و  هر دو گزینه هم شخصیت‌های محترم و نمایندگان هم فعلا در حال ارزیابی هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایندگان مباحث مطرح شده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در نهایت آنچه را که به نفع کشور است را مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا نباید همه چیز را فقط سیاسی دید بلکه کشور امروز بیش از هر چیزی، نیاز به اتحاد و همدلی دارد.

وی گفت: چندان مهم نیست چه کسی رئیس مجلس می‌شود بلکه هر کسی این مسؤولیت بر عهده‌اش گذاشته شد باید به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم نگاه جدی داشته باشد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار