کد خبر: ۲۲۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 10 May 2016


معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه رسیدن به دانش و فناوری به راحتی اتفاق نمی‌افتد، گفت: تلاش و تحقیق سبب رشد و بالندگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سورنا ستاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در کشور شاهد رشد و پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف هستیم که این نشان‌دهنده فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی است.

وی ادامه داد: در بخش فضایی نیز کشور با رشد بسیاری مواجه است که در آینده به این موضوع پرداخته می‌شود و توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون علمی رئیس جمهور تأکید کرد: هم‌اکنون اقدامات مناسبی در زمینه فضایی کشور انجام شده است که باید در یک زمان‌بندی مشخص این اقدامات رسانه‌ای شود.

ستاری خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که اکنون در دست انجام است توسعه مراکز فضایی کشور است چرا که بدون این توسعه پیشرفت نیز نخواهیم داشت.

به گفته وی هم‌اکنون در حوزه مرکز فضایی اقدامات مناسبی صورت گرفته است که این مهم برای رشد و پیشرفت کشور بسیار حائز اهمیت است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: البته برای رشد بیشتر در زمینه فضا باید از بخش خصوصی و امکانات این بخش نیز استفاده کنیم تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار