رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با راه‌اندازی بیمارستان‌های نیروگاه و فرقانی تا پایان امسال شاهد رفع بخشی از کمبودها و مشکلات زیرساختی درمان خواهیم بود.
کد خبر: ۲۲۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 05 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به اجرای طرح تحول سلامت و بهداشت در کشور و استان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها موجب خدمات‌رسانی مطلوب و افزایش رضایت نسبی همشهریان عزیز شده است ولی همچنان تا رسیدن به شرایط مطلوب و دلخواه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در استان فاصله داریم.

وی افزود: یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید در استان گسترش زیرساخت‌های درمانی شهر قم است که در این راستا پروژه‌های عمرانی مختلفی را در دستور کار داریم که در آینده نه چندان دور به اتمام می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: بیمارستان‌های نیروگاه و فرقانی دو بیمارستانی هستند که تا پایان امسال کار احداث آنها به اتمام می‌رسد و تمام تجهیزات آن نیز تهیه شده که با راه اندازی این دو بیمارستان شاهد رفع بخشی از کمبودها و مشکلات زیرساختی درمان خواهیم بود.

ایرانی‌خواه ادامه داد: همچنین بیمارستان‌های امجدی و امیرالمومنین(ع) و همچنین بیمارستان هزار تختخوابی خاتم نیز از دیگر بیمارستان‌های در حال احداث است که در کنار این بیمارستان‌ها مراکز رادیوتراپی، نخستین پایگاه اختصاصی اورژانس هوایی در کشور و بیمارستان مادر و کودک نیز در دست احداث است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار