کد خبر: ۲۲۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 04 May 2016


استاندار البرز با اشاره به سفر هیأت‌های خارجی به استان البرز گفت: این سفرها آثار مثبت برجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمید طهایی اظهار داشت: در حالی که دولت تدبیر و امید پروژه ایران هراسی را با تدبیر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده به فرصت گفت‌وگو تبدیل کرده است، شاهد گشایش‌هایی در حوزه‌های اقتصادی هستیم و حضور هیأت‌های خارجی و سرمایه‌گذاران از بارزه‌های شاخص این امر به شمار می‌رود.

وی افزود: پیش زمینه‌های این امر از سال 92 با حماسه سیاسی و انتخاب رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید رقم خورد و از آن پس بسیاری از فرصت‌ها فراروی جمهوری اسلامی گشوده شد.

استاندار البرز گفت: به گفته رئیس جمهور فرانسه به نقل از رئیس جمهور جمهوری اسلامی، در حالی که احتمال تهدید نظامی وجود داشت اما تیم مذاکره کننده با تدبیر توانست تهدیدها را به فرصت‌های انعقاد سرمایه‌گذاری با کشورهای خارجی تبدیل نماید.

طهایی با اشاره به اینکه با اجرای طرح اقدام مشترک بسیاری از کشورهای خارجی خواهان سرمایه‌گذاری با ما هستند، گفت: امروز در فرصت‌های سرمایه‌گذاری با کشورهای دنیا این ما هستیم که گزینه‌ها را انتخاب کرده و منطبق با شرایط داخلی فرصت اقتصادی ایجاد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیش شرط ما برای این سرمایه‌گذار‌ی‌ها انتقال دانش و تکنولوژی روز دنیاست، ادامه داد: در تمامی قراردادهایی که منعقد شده شرط گذاشته‌ایم که علاوه بر انتقال دانش، صادرات هم داشته باشیم.

استاندار البرز افزود: نمونه آن تفاهمنامه همکاری مشترکی بود که سال گذشته با کشور هلند در استان داشتیم و توانستیم کالاهای تولیدی خود را در سبد محصولات این شرکت هلندی گنجانده و به 68 کشور دنیا توزیع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار