آیت‎الله معلمی
امام جمعه قائم‌شهر گفت: اگر ملت ایران قدرت ایمانی خود را حفظ و کمر همت را برای ادامه راه ببندد، دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به توطئه و تحریم علیه ایران دست بزند.
کد خبر: ۲۱۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 22 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اهمیت و فضیلت ماه رجب را می‎توان بهار معنویت توصیف کرد چرا که جوانی بهار عمر است و از این بهار معنویت باید به نحو احسن استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه استقبال جوانان از مراسم اعتکاف بیشتر شده است، افزود: به برکت انقلاب و خون پاک شهدا در بیشتر نقاط جهان شاهد استقبال آحاد جامعه در مراسم اعتکاف هستیم.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه بیش از 300 معتکف در مصلای قائم‌شهر ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: یکی از عبادت‎ها و دعاهای معروف که به آن تأکید فراوان شده است، اعمال ام داوود است، بنابراین افرادی می‎توانند اعمال ام داوود را به نحو احسن انجام دهند که سه روز از نیمه رجب را روزه گرفته باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به سالروز انقلاب فرهنگی توسط امام اشاره کرد و ادامه داد: امروزه استکبار جهانی با نفوذ در بعدهای سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی به‌ دنبال نفوذ در درون جامعه است تا امنیت ایران اسلامی را به خطر بیاندازد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن با عنوان حرکت فرهنگی نسل جوان را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: غربی‎ها با برگزاری کنسرت با عنوان حرکت فرهنگی و اردوهای مختلط دانشگاهی درصدد هستند تا باورهای آحاد جامعه را دگرگون کند.

خطیب جمعه شهرستان قائم‌شهر به سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: هواپیماهای دشمن که در چنین روزی وارد خاک ایران شدند تا دشمنان بتوانند به اهداف پلیدشان برسند اما به فضل الهی باد و طوفان هواپیمای دشمن را سرنگون و همه دشمنان را نابود کرد.

معلمی اضافه کرد: اگر ملت ایران قدرت ایمانی خود را حفظ و کمر همت را برای ادامه راه ببندد بنابراین دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به توطئه و تحریم علیه ایران دست بزند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به 9 اردیبهشت ماه روز شورا، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تمامی دستگاه‌های اجرایی باید بحث اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

معلمی با بیان اینکه ما به‎ دنبال بالا بردن توقعات نیستیم، تصریح کرد: ولی باید با صرفه‌جویی در کارها خلأها و کمبودها را جبران کنیم و این عوامل تنها با مدیریت و برنامه‌ریزی مدون به سرانجام می‌رسد.

امام جمعه قائم‌شهر در پایان با اشاره به اینکه مهرداد اولادی فوتبالیست قائم‎شهری که به دلایل نامعلوم چند روز گذشته دار فانی را وداع گفت، یادآور شد: مسئولان مربوطه باید آسیب‎شناسی‌های ورزش را به‌طور جدی دنبال کنند که چگونه ورزش، سلامتی را برای مردم و ورزشکاران به ارمغان می‎آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار