مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از طلب ۷۷ میلیارد تومانی این شرکت خبر داد و گفت: از این میزان ۲۰ میلیارد تومان مربوط به واحدهای صنعتی و ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز بدهی واحدهای تجاری و کشاورزی است.
کد خبر: ۲۱۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 12 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داود راهزادی در نشست با فرماندار بهمئی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق بابت برق مصرفی مشترکان 77 میلیارد تومان طلب دارد که از این میزان دستگاه های دولتی 24 میلیارد تومان و واحدهای صنعتی 20 میلیارد تومان بدهکار هستند.

وی از بدهی 2 میلیارد تومانی مشترکان برق در شهرستان بهمئی خبر داد و افزود: 11 هزار مشترک در شهرستان بهمئی تحت نظارت این شرکت هستند که از هعیچ تلاشی برای خدمات رسانی مطلوب به این مشترکان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

راهزادی از مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد خواست از هدر روی انرژی خودداری کنند تا شاهد خاموشی‌ها نباشیم و گفت: مشترکان خانگی 13 میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واحدهای تجاری و کشاورزی نیز حدود 20 میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند، تصریح کرد: تعداد مشترکان این شرکت 224 هزار مشترک است.

فرماندار بهمئی نیز در این نشست با اشاره به اینکه صرفه جویی در انرژی نتایج مثبت فراوانی از جمله کاهش خاموشی در شبکه‌های برق را به همراه دارد، گفت: شهرستان بهمئی در فصل گرم شرایط خاص خود را دارد اما اقدامات انجام شده در حوزه برق ما را امیدوار به داشتن برق پایدار کرده است.

وی قول داد نسبت به پرداخت مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد همکاری‌های لازم را انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار