خواندنی می شود
آیا شما هم برای دریافت الحاقیه بیمه دچار دردسر شدید؟به نظر شما صدور الحاقیه اینترنتی گزینه بهتری به جای حضور فیزیکی در شرکت های بیمه نبود؟ آیا شرکت های بیمه زیر ساخت های مناسبی (نرم افزاری و سخت افزاری)برای پاسخگویی و مشتری مداری را دارند؟آیا بهتر نیست برای کمتر شدن مشکلات خرید الحاقیه تغییرات در نرخ دیه سالانه، ابتدای اسفند ماه هر سال اعلام گردد؟
کد خبر: ۲۰۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 10 April 2016
آیا شما هم برای دریافت الحاقیه بیمه دچار دردسر شدید؟به نظر شما صدور الحاقیه اینترنتی گزینه بهتری به جای حضور فیزیکی در شرکت های بیمه نبود؟ آیا ازروند اطلاع رسانی شرکت های بیمه راضی بودید؟ آیا شرکت های بیمه زیر ساخت های مناسبی (نرم افزاری و سخت افزاری)برای پاسخگویی و مشتری مداری را دارند؟آیا بهتر نیست برای کمتر شدن مشکلات خرید الحاقیه تغییرات در نرخ دیه سالانه، ابتدای اسفند ماه هر سال اعلام گردد؟

به گزارش تابناک، روزهای پایانی اسفند ماه هر سال درمیان اخبار منتشر شده روند قیمت ها در بازار اهمیت خاصی پیدا میکند. صاحبان وسایل نقلیه در کنار پیگیری تغییرنرخ های مختلف برای خرید میوه و شیرینی ، پیگیر اخباراعلام میزان دیه در سال آینده هم هستند. درآن روزها شرکت های بیمه درکنارصاحبان وسایل نقلیه نسبت به اخبار منتشر شده درباره میزان دیه حساس هستند زیرا هر گونه تغییرات در این میزان باعث شروع یک پروسه جدید در صنعت بیمه کشور می شود. امسال هم با اعلام میزان دیه جدید در سال 95، رئیس کل بیمه مرکزی جدول میزان حق بیمه شخص ثالث در سال آینده را به شرکت های بیمه ابلاغ کردوازبیمه گذاران خواست برای خرید الحاقیة مربوط به مابه التفاوت افزایش دیه سال 95 اقدام کنند. 

بر این اساس قوه قضائیه در اطلاعیه ای میزان دیه در سال 95 را 190 میلیون تومان برای ماههای غیرحرام اعلام کرد و از ابتدای سال 1395 مبلغ ریالی دیه از 165میلیون تومان به 190 میلیون تومان برای ماههای غیرحرام و از220 میلیون تومان به 253.3 میلیون تومان برای ماههای حرام افزایش می یابد. بر این اساس، بیمه گذاران باید برای تهیه الحاقیه مربوط به مابه التفاوت افزایش دیه اقدام و تعهدات بیمه نامه وسیله نقلیه خود را افزایش دهند. 

در همین حال امسال 21 فروردین 1395 مصادف با شروع اولین ماه حرام (رجب) بود و ضروری به نظر می رسد بیمه گذاران تا آن زمان، الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث خود را خریداری کرده باشند.
به هرحال باتوجه به اینکه 21 روز برای دریافت الحاقیه افزایش تعهدات بیمه نامه در سال 95 زمان وجود داشت نظر شما :

-آیا شما هم برای دریافت الحاقیه بیمه دچار دردسر شدید؟
-آیا صدور الحاقیه اینترنتی گزینه بهتری به جای حضور فیزیکی در شرکت های بیمه گرنبود؟
-آیا ازروند اطلاع رسانی شرکت های بیمه راضی بودید؟
-آیا شرکت های بیمه زیر ساخت های مناسبی (نرم افزاری و سخت افزاری)برای پاسخگویی و مشتری مداری را دارند؟
-آیا بهتر نیست برای کمتر شدن مشکلات خرید الحاقیه تغییرات در نرخ دیه سالانه، ابتدای اسفند ماه هر سال اعلام گردد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار