از هفته اخیر تاکنون بیش از 170 هزار الحاقیه بیمه‌نامه شخص ثالث توسط بیمه دانا صادر شده و تعداد صدور الحاقیه‌ها در روز پنجشنبه گذشته به 5000 عدد رسیده است.
کد خبر: ۲۰۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 10 April 2016
 عباس هاشم‌زاده مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه دانا با اعلام خبر فوق، فرایند صدور الحاقیه بیمه‌نامه شخص ثالث از ابتدای امسال تاکنون را تشریح کرد.

وی گفت: بیمه‌گذاران با مراجعه به پرتال بیمه دانا و ورود به سامانه دانایار می‌توانند مراحل خرید الحاقیه اینترنتی را انجام داده و از درگاه بانک برای پرداخت وجه استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه ماه حرام از روز 21 فروردین‌ماه جاری آغاز شده، ضرورت داشت برای صدور الحاقیه به کلیه بیمه‌گذاران اطلاع‌رسانی شود تا در اولین فرصت ممکن به شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه و الحاقیه خود را دریافت کنند.

هاشم‌زاده با اشاره به اینکه طی این مدت استقبال قابل توجهی از صدور اینترنتی الحاقیه شده، تاکید کرد: برای ارایه خدمات مناسب به بیمه‌گذاران از ابتدای سال‌جاری تمامی زیرساخت‌های سخت‌افزار و ارتباطی شرکت به روز و تقویت شد و پشتیبانی نرم‌افزاری خیلی خوبی هم از سوی شرکت فناوران اطلاعات خبره داشتیم و تاکنون مشکل خاصی در این خصوص به وجود نیامده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار