سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز:
در راستای رایزنی های انجام شده با سازمان ترافیک شهرداری تبریز بودجه ای برای تابلوهای راهنمایی گردشگری مصوب شده است که در آینده ی نزدیک نسبت به طراحی و تهیه این تابلوها اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 07 April 2015

 سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: عمارت شهرداری تبریز به عنوان موزه شهر و شهرداری با بیش از 62 هزار نفر بازدید کننده رکورد دار موزه ها و آثار تاریخی تبریز است.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، سرپرست این سازمان امروز در جمع خبرنگاران افزود: مجموعا 4 موزه تحت نظارت و مدیریت شهرداری تبریز مشغول به فعالیت است که موزه ادبی استاد شهریار با بیش از 15 هزار نفر ، خانه تاریخی نیکدل با بیش از 10 هزار نفر و موزه علی مسیو با بیش از 4 هزار نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی همچنین با اشاره به خدمات ارائه شده توسط اتوبوس های تبریزگردی ، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز 28 هزار و 800 نفر از خدمات اتوبوس های تبریز گردی بهره مند شدند.

خلیلی ادامه داد: در طول تعطیلات نوروز 300 عنوان برنامه توسط شهرداری تبریز اجرا شد که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه ها ی صنایع دستی ، تکم گردانی ،غرفه های غذای سنتی و اجرای موسیقی عاشقی در مناطق مختلف شهر اشاره کرد.

وی بازار تبریز را یکی از اولویت‌های گردشگران تبریز عنوان کرد که متاسفانه در ایام نوروزی گردشگران با درهای بسته مواجه می‌شوند و در این مورد باید مردم تبریز و اصناف بازار همراه میراث فرهنگی و سازمان توسعه گردشگری شهردرای تبریز باشند.

وی با اشاره به تابلوهای دو زبانه گردشگری ، خاطر نشان کرد: در راستای رایزنی های انجام شده با سازمان ترافیک شهرداری تبریز بودجه ای برای تابلوهای راهنمایی گردشگری مصوب شده است که در آینده ی نزدیک نسبت به طراحی و تهیه این تابلوها اقدام خواهد شد.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز ، همچنین گفت: خانه های تاریخی شهر تبریز پتانسیل بزرگی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی محسوب می شود و سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز سعی دارد با همکاری و تعامل بخش خصوصی را مجاب کند که برای حفظ خانه های تاریخی اقدام کنند و ضمن حفظ ، باعث رونق گرفتن این میراث تاریخی نیز باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار