استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و نو شدن طبیعت را پیشاپیش به عموم هموطنان در اقصی نقاط کشور و هم استانی های خود تبریک گفت.
کد خبر: ۱۹۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 16 March 2016

استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و نو شدن طبیعت را پیشاپیش به عموم هموطنان در اقصی نقاط کشور و هم استانی های خود تبریک گفت.

به گزارش تابناک ایلام؛متن پیام محمدرضا مروارید به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 95 بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
'یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال'
بهار از یک سو پیام آور نو شدن طبیعت و تجدید حیاتی دوباره و از سوی دیگر، نماد تعادل میان سرمای جانسوز زمستان و گرمای سوزان تابستان است، بشر با الهام از طبیعت، با در پیش گرفتن تعادل میان افراط و تفریط و تغییر در افکار و کردار خود، می تواند آینده ای بهتر را برای خویش رقم زند.
سال 1394 که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام سال 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی' نامگذاری شد، یادآور خاطراتی مهم برای مردم ایران زمین است.
مذاکرات هسته ای و اجرای برجام، حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مهمترین رویدادهای سال جاری می باشند که در اذهان مردم ایران ماندگار خواهند بود.
هم استانی های عزیز
حال که سال جاری در شرف پایان است، برخود فرض می دانم در آستانه ورود به سال جدید، پیشاپیش عید باستانی نوروز و فرارسیدن بهار طبیعت را به همه شما تبریک عرض نمایم.
امیدوارم سال جدید، سالی توام با شادکامی، موفقیت و بهروزی برای همه ایرانیان، به خصوص شما هم استانی های ارجمند باشد و در این سال، ما مردم استان ایلام با شرکت آگاهانه در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگانی شایسته، سهم خود را در ساختن ایران اسلامی ادا نماییم.
پیروز و سربلند باشید
محمدرضا مروارید - استاندار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار