مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان مازندران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران از تعیین تکلیف ۱۲۰ واحد صنعتی راکد استان در سال ۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 05 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه  رفع مشکلات و موانع ‌شهرک‌های صنعتی نکا در کارخانه حلاوت شهرستان اظهار داشت: صنعت هر کشور نشان از رشد و توسعه اقتصاد آن جامعه دارد که باید به این امر توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها تعیین تکلیف واحدهای راکد است گفت: سال گذشته قرارداد 128 و امسال نیز برای 120 واحد فسخ و 42 مورد نیز خلع ید انجام شده است.

موسوی بیان کرد: فاز نخست شهرک صنعتی نکا از گاز برخوردار شده که برای فاز دوم طبق قرارداد با شبکه گاز 400 میلیون  تومان با پیمانکار قرارداد بسته  شد که تا پایان فصل اول سال 95 فاز دو از گاز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: یکی از مشکلات در این شهرک جمع آوری آب‌های سطحی بود  که برای رفع این مشکل آسفالت انجام شد که  تاکنون 50 تا 60 درصد آبهای سطحی هدایت می‌شوند.

موسوی بیان کرد: متاسفانه رفت و آمد کامیون‌ها و خودروهای سنگین که به شهرک اختصاص ندارند موجب تخریب آسفالت شهرک شده که با  اجرای پروژه زیرسازی تا پایان شهریور سال 95  شهرک آسفالت خواهد شد.

توسعه پویایی صنعتی در شرق استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: کمک به صنعت  کمک به پویایی جامعه است و همه ما ملزم هستیم برای تحقق این امر مشکلات و مسائل را از جلوی پای صنعت‌گران و تولیدکنندگان برداریم.

محمد محمدپور عمران گفت: باید برای کمک به واحدهای فعال در شهرک  با کمک بانک‌ها، موضوع کارکرد حذف شده و واحدهایی که چک برگشتی نداشته و معوقه بانکی ندارند از تسهیلات استفاده کنند.

مدیر کارخانه حلاوت نیز گفت: موضوعات رمپ‌ها، نصب تابلو شهرک، برق، گاز، تلفن،و مسائل و اعتبارات بانک از مهم‌ترین مشکلات  شهرک‌های هستند که باید برای رفع آن مسئولان کمک کنند.

علی زائر اومالی گفت: متاسفانه نوسانات برق مهم‌ترین مشکل در شهرک صنعتی است که با نصب پست می توانیم شبکه‌ها را تقویت و دستگاهای بیشتری را نصب کنیم.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار