شادی روح شهدا صلوات
تابناک: مراسم شبی با شهدا جمعه ساعت 20 در مسجد ساعت واقع در خیابان امام خمینی(ره) و مراسم تشییع و تدفین شنبه 15 اسفندماه ساعت 9 از میدان حافظیه به سمت دانشکده فنی ‌امیرکبیر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 03 March 2016
به گزارش تابناک مرکزی، دو شهید دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها به وطن بازگشته تا همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) در استان مرکزی تشییع شوند.

مردم شهید پرور اراک که در دوران دفاع مقدس نیز نقش آفرینی کردند و با شهیدان و مکتب عاشورا انس و الفتی دیرینه دارند در حال مهیا شدن برای میزبانی از شهیدان گمنام در سال‌های دور می‌شوند، سال‌هایی که در تقویم دور است اما هر لحظه‌اش برای مردم  این مرز و بوم تازه و پر از تجربه است.

دانشکده فنی ‌امیرکبیر اراک میزبان دو شهید گمنام 8 سال دوران دفاع مقدس است که در این راستا برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام اعلام شد.

مراسم شبی با شهدا جمعه ساعت 20 در مسجد ساعت واقع در خیابان امام خمینی(ره) برای این دو فرزند روح‌الله برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و تدفین شنبه 15 اسفندماه ساعت 9 از میدان حافظیه به سمت دانشکده فنی ‌امیرکبیر برگزار خواهد شد و مردم اراک این دو لاله پرپر را بدرقه می‌کنند تا جسمشان در خاک این دانشگاه آرام بگیرد و دانشجویان دانشگاه فنی ‌امیرکبیر این شهرستان در کنار مشق علم مشق ایثار را نیز بیاموزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار