شهردار ملایر با بیان اینکه شهرداری در حوزه ورزش عمدتا در بحث ورزش‌های همگانی وارد شده است گفت: اگر گاهی شهرداری وارد تیم‌داری شود از مصادیق خاص بوده است و سیاست شهرداری حمایت از ورزشهای همگانی‌ است.
کد خبر: ۱۸۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 23 February 2016

شهردار ملایر با بیان اینکه شهرداری در حوزه ورزش عمدتا در بحث ورزش‌های همگانی وارد شده است گفت: اگر گاهی شهرداری وارد تیم‌داری شود از مصادیق خاص بوده است و سیاست شهرداری حمایت از ورزشهای همگانی‌ است.

به گزارش  تسنیم، علیرضا رضایی در مراسم بازگشایی استخر کریم‌خان‌زند با بیان اینکه سیاست کلی شهرداری و شورای شهر ملایر عمدتا توزیع عادلانه خدمات در کل شهرستان است اظهار داشت: اگر سیاست‌های اجرایی در حوزه عمرانی را رصد کنید متوجه می‌شوید که در این زمینه شعار نداده و به این امر عمل کرده‌ایم.

وی به اقدامات انجام شده در محله‌های هدف در این راستا اشاره کرد و افزود: ساماندهی گلزار شهدا و ایجاد بوستان محلی در گورستان شمس‌آباد، احداث بوستان ولایت در ورودی شهر به جای کشتارگاه قدیمی و همچنین اقدامات انجام شده در بحث جداول و معابر در محله‌های 16متری شمس‌آباد از جمله این اقدامات است.

رضایی 16 متری شمس آباد را محله هدف در سال 93 عنوان کرد و گفت: در سال 94 نیز محله امام‌زاده عبدالله و در سال 95 منطقه جعفرآباد و گاز طاهری را مدنظر قرار داده تا کل مشکلات این محلات را حل کنیم.

شهردار ملایر با اشاره به اینکه دفترچه تعرفه عوارض سال 95 عینا دفترچه سال 94 است، گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری تصمیم گرفته‌اند برای اولین بار در راستای حمایت از کسانی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت می‌کنند این اتفاق را عملی کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری در حوزه ورزش عمدتا در بحث ورزش‌های همگانی وارد شده و اگر گاهی شهرداری وارد تیم‌داری شود از مصادیق خاص بوده است و سیاست شهرداری حمایت از ورزشهای همگانی‌ است.

وی به آغاز به کار مجدد استخر کریم‌خان‌زند اشاره کرد و افزود: این استخر به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله مالکیت، نوع سوخت و آب مدتی تعطیل بود که با برطرف شدن این مشکلات با پیمانکار جدید امروز آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استخر در بحث آب مستقل و مالکیت آن نیز کاملا متعلق به شهرداری شده و از نظر سوخت نیز از سوخت فسیلی به گاز تغییر یافته است، گفت: علی‌رغم همه مسائل و مشکلات که در ساخت و ساز رکود داشته‌ایم اما خللی در ارائه خدمات وارد نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار