کسب دو نتیجه ضعیف در هفته دو اخیر مالکان باشگاه فوتبال دسته اولی خونه به خونه مازندران را به فکر جذب کادر فنی خارجی برای این تیم انداخته است .
کد خبر: ۱۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 16 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، برادران قاسم زاده که جایگاه سومی تیمشان به خاطر شکست اخیر در برابر ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان به خطر افتاده است ، بر اساس گمانه زنی های محافل ورزشی در مازندران قصد دارند تا قدم اول را برای تغییر سرمربی با وارد کردن یک خارجی به عنوان کادر فنی بر دارند.


ظاهرا مالکان متمول خونه به خونه که تیمشان تا کنون به خاطر قرار داشتن در ردیف های صدر جدول رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان یکی از شانس های صعود به لیگ برتر بوده است و برای این کار نیز سرمایه گذاری زیادی کرده اند ، حاضر به کوتاه آمدن در این زمینه نیستند و آمادگی دارند تا بیش از اینها سرمایه گذاری کنند.


براداران قاسم زاده پیش از این میرشاد ماجدی و اکبر محمدی دو تن از بازیکنان قدیمی و استقلالی را در نیمه های نیم فصل اول لیگ دسته یک جذب کردند تا هم به اکبر میثاقیان ، سرمربی تیم فرصت چینش بهتر مهره ها را بدهند و هم بهانه هرگونه شکست و پسروی تیم را از او بگیرند.


آنها اکنون که تیمشان دو شکست پیاپی را تجربه کرده است بهانه لازم را به دست آورده اند تا به صورت غیر مستقیم به سراغ تغییر سرمربی ای بروند که تاکنون نشان داده بود در کار مربیگری کار کشته است و در رساندن تیم های دسته اولی به لیگ برتر تخصص دارد .


تیم خونه به خونه بابل اگر چه در دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب و با شکست زمین فوتبال را ترک کرد ولی همچنان با کسب 44 امتیاز ، رده سوم جدول رقابت های فوتبال جام آزادگان را در اختیار دارد و یکی از سه تیم دارای بخت و اقبال برای صعود به لیگ برتر است.


در محافل ورزشی و رسانه ای مازندران گفته می شود که مالکان این تیم مازندرانی با کمک مهره های پشت پرده قصد دارند ابتدا مربی خارجی را در کسوت مدیر فنی به تیم بیاورند و پس از یک یا دو هفته به احتمال زیاد وی را جایگزین میثاقیان کنند .


خونه به خونه که در بازی با ماشین سازی تبریز در بازی خانگی به نتیجه تساوی رضایت و در برابر مس رفسنجان هم تن به باخت داد ، در صورت برد در این دو بازی که شایستگی اش را هم داشت می توانست به رده دوم جدول صعود کند و شانسش را برای لیگ برتری افزایش دهد.

دو بازی خونه به خونه همچنین نشان داد که تیم های بالا جدولی پیکان و فجر شیراز و حتی مس کرمان که تعقیب کننده اصلی این تیم برای تصاحب رده سوم جدول است در بازی های اخیر نتایج بهتری از خونه به خونه کسب نکردند.


وجود تنش روحی زیاد در تیم های بالا جدولی به خاطر نگرانی از دست دادن جایگاه اول تا سوم و با انگیزه بازی کردن تیم های پایین جدولی و میان جدولی در برابر آنها دو عاملی است که می تواند خواب خوش صدرنشینان را همواره آشفته کند و آنها را از صدارت پائین بکشد.


در کنار این دو عامل ، ایجاد حواشی همانند آوردن مدیر فنی خارجی و یا داخلی هم بر تنش روانی در تیم خونه به خونه می افزاید و سبب می شود تا بازیکنانش نتوانند در بازی های آینده نیز نتیجه خوبی بگیرند.


سرپرست تیم خونه به خونه مازندران
 از انتخاب مدیرفنی خارجی تیمشان در 48 سال آینده خبرداد.

میرشاد ماجدی انتخاب مدیرفنی را برای تقویت تیم و کادر فنی دانست گفت که استخدام مدیر فنی ارتباطی به تغییر سرمربی ندارد.


وی افزود : مدیران باشگاه از کادر فنی تیم بخصوص سرمربی آن اکبر میثاقیان رضایت کامل دارند و در روزهای گذشته نیز اعضای هیات مدیره با اکثریت آرا ، کادر فنی را در سمتشان ابقاء کردند.


در همین حال مدیر رسانه ای تیم خونه به خونه هم آوردن مدیر فنی خارجی برای این تیم را تائید کرد ولی از نام فرد خارجی که قرار شد تا بخت حضور در این تیم را داشته باشد اظهار بی اطلاعی کرد.


محمد نعمتی گفت : در نشست اخیر مدیران خونه به خونه اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی در تیم ابقاء شد و مدیر فنی خارجی نیز با تصمیم هیات مدیره برای کمک بیشتر به تیم و تقویت فنی برای رسیدن به لیگ برتر وارد می شود.


وی برخی اظهارنظرها در مورد تجدید فراش تیمشان و خداحافظی با اکبر میثاقیان پس از ورود مدیر فنی را گمانه زنی رسانه ای دانست و افزود : خونه به خونه تا آخر با اکبر میثاقیان ادامه می دهد.


تیم خونه به خونه که در رده سوم جدول 20 تیمی لیگ دسته اول قرار دارد در صورت راهیابی به لیگ برتر رویاهای فوتبال دوستان مازندران را پس از 12 سال غیبت در این لیگ محقق می کند .


هم اکنون 46 بازیکن مازندرانی در رقابت های دسته اول و لیگ برتر فوتبال ایران بازی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار