آیین میهمانی لاله ها همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت، در 100 گلزار شهدای سراسر این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 04 February 2016

آیین میهمانی لاله ها همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت، در 100 گلزار شهدای سراسر این استان برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛استاندار ایلام عصر پنجشنبه در این آیین که در گلزار شهدای صالح آباد برگزار شد با اشاره به برنامه معنوی مهمانی لاله ها گفت: حضور بر سر مزار شهدای گرانقدر بیانگر این موضوع است که ما نیز ادامه دهنده راه شهدا و حاضر در همه صحنه های انقلاب هستیم.
محمدرضا مروارید اظهار کرد: امروز بازماندگان هشت سال دفاع مقدس با رصد این تحرکات، بعنوان مدافعین حرمین شریف در واقع از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنند و به فرموده مقام معظم رهبری حضور این مدافعان در سوریه مانع از نزدیک شدن جنگ به مرزهای کشور ما شده است.
وی افزود: بی شک استکبار جهانی و همپیمانان آنها حتی پس از مذاکرات هم همه تلاش خود را برای ایجاد مشکل و نا امنی در ایران اسلامی بکار بسته اند و تحرکات امروز در منطقه به روشنی حاکی از همین امر است.
مروارید با بیان اینکه بدست آوردن هر چیزی نیازمند پرداخت سرمایه هایی است، تاکید کرد: مدافعان حرم و شهیدان این راه را سرمایه هایی ارزشمند برای حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی خواند.
وی در ادامه یادآور شد: به برکت اقتدار نیروهای مسلح و حفظ امنیت کشور توسط این نیروها در همه برهه ها بویژه در ایام مذاکرات، هیات ایرانی با موفقیت مراحل مذاکره را با آرمش هدایت و نتیجه بخش کرد تا بار دیگر اقتدار ایران را به دنیا نشان دهد.
استاندار ایلام به دو موضوع مهم انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در این دو حماسه بزرگ، سرنوشت ساز و مهم بار دیگر حمایت و همراهی آنان با نظام و اقتدار و امنیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام هم در سخنانی اظهار کرد: برنامه میهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار شهدا هر سال در اولین پنجشنبه ایام دهه فجر برگزار می شود امسال نیز با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار شد.
سلیمان رستمیان اظهار کرد: آیین ویژه میهمانی لاله ها در استان ایلام با حضور مسئولان ارشد استان در گلزار شهدای صالح آباد از توابع شهرستان مهران و همزمان در 100 گلزار شهدای سراسر استان برگزار شد.
استان مقاوم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 700 شهید، 10 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار