کد خبر: ۱۷۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 03 February 2016

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح اینترنت وای فای 1361 روستائی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت استان‌های مرزی گفت: امروز شاهد توسعه ارتباطات روستایی هستیم که این مهم موجب پیشرفت و ارتقای اقتصادی این مناطق خواهد شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وظیفه دولت برای آباد کردن کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان گفت: در این استان مرزی وجود امنیت در اولویت است زیرا اگر این امنیت وجود نداشته باشد توسعه و اجرای پروژه‌های امروزی امکان‌پذیر نخواهد بود.

واعظی تأکید کرد: با ایجاد امنیت توسط دولت و مردم این استان امروز شاهد شکوفایی اقتصادی آن هستیم و نمودار توسعه استان در حوزه‌های مختلف سخن از این مهم می‌گوید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این توسعه، زمان تحریم‌ها اتفاق افتاد و دولت نگذاشت که تحریم‌ها فاصله‌ای بین قول و عمل دولت ایجاد کند.

واعظی گفت:‌ استان‌های مرزی مسئولیت دولت را افزایش می‌دهد و امروز شاهد تحقق شعاری هستیم که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شد و با همدلی و هم‌زبانی شاهد توسعه روزافزون استان سیستان و بلوچستان هستیم.

وی با اشاره به موفقیت در موضوع برجام گفت: با تلاش دولت توانستیم وجهه اصلی مردم ایران را به جهانیان نشان داده و این ثمره حمایت مردم از دولت منتخب آن‌ها بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان داشت:‌ همان‌طور که دولت تصمیم گرفت در مسائل بین‌المللی تلاش مضاعف کند در تلاش است تا مسائل اقتصادی نیز هر چه سریع‌تر به موفقیت برسد.

واعظی گفت: سال 95، سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود و باید کسب و کارها و توسعه اقتصادی رونق بیشتری پیدا کند.

وی خاطرنشان‌ساخت: همواره فکر دولت به این سمت است که روستاهای کشور شاهد محرومیت‌های گذشته نباشند و توجه به پیشرفت و توسعه آنها مقدمه پیشرفت و توسعه کشور است.

واعظی با اشاره به افتتاح پروژه اینترنت پرسرعت 1361 روستا در سیستان و بلوچستان گفت: برای افزایش پهنای باند و افزایش ارتقای شبکه‌ی استان حدود 3390 میلیارد ریال در هفت‌ماه گذشته سرمایه‌گذاری شد تا شاهد این افتتاح بزرگ باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت در گام‌های بعدی به ویژه توسعه روستایی می‌تواند با حمایت مردم و بخش خصوصی به وعده‌های خود عمل کرده تا شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ‌تری در بخش روستایی کشور باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار