مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از شناسایی 7347 مشترک پرمصرف در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 30 January 2016
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از شناسایی 7347 مشترک پرمصرف در استان خبر داد.

منصور کیاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به انجام  بیش از 20 هزار و 600 مورد پیمایش خانه به خانه در استان، اظهار کرد: در این بررسی‌ها بیش از هفت هزار مشترک پرمصرف شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این مشترکین بیش از 40 میلیون مترمکعب در ماه مصرف داشتند، اظهار کرد: بر اساس قانون، افزایش قیمت آب بهاء برای مشترکین پرمصرف پلکانی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه همچنین از تعویض 8۴۷۲  دستگاه کنتور معیوب وغیراستاندارد دراستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

کیاور خاطرنشان کرد: در همین مدت 18 کیلومتر شبکه آب و 65 کیلومتر شبکه فاضلاب استان را توسعه دادیم و چهار کیلومتر خط انتقال فاضلاب و پنج کیلومتر خط انتقال آب در استان اجرایی شد.

وی در خصوص اصلاح خطوط انجام گرفته نیز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه کیلومتر از خطوط انتقال آب، ۳۳ کیلومتر شبکه توزیع آب و چهار کیلومتر از شبکه فاضلاب استان را اصلاح کردیم.

به گفته این مسئول، در حوزه حوادث نیز از ابتدای امسال تاکنون در بخش شبکه توزیع آب 4029  مورد، در بخش خط انتقال آب ۳۱۶ مورد، در بخش شیرآلات آب ۲۱۳ مورد و درخصوص انشعابات ۲۷ هزار و ۵۷۶ مورد حادثه در استان رخ داده است.

کیاور ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون1322 کیلومتر شبکه فاضلاب و ۱۱۵۹ کیلومتر شبکه آب در استان شستشو و گندزدایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار